امکان معرفی نسل جدید گوشی‌های تاشو سامسونگ در MWC 2017

هر چند ماه یکبار خبرهایی در مورد فعالیت سامسونگ در زمینه تولید نسل جدید گوشی‌های تاشو را می‌شنویم. این بار شایعه‌ای مطرح شده است که احتمال می‌دهد این شرکت نسخه ابتدای گوشی‌های تاشو جدید خود را در MWC 2017 معرفی می‌کند.

اگرچه سامسونگ قرار نیست در MWC 2017 پرچمدارش را معرفی کند، این شرکت دست خالی به بارسلون نمی‌آید. علاوه بر رونمایی از Galaxy Tab S3 زمزمه‌هایی به گوشی می‌رسد که احتمال به نمایش گذاشتن نسل جدید گوشی‌های تاشو سامسونگ را مطرح می‌کند.

به گفته ETnews مدل آزمایشی و اولیه این گوشی تاشو به صورت خصوصی تنها به بعضی افراد و مشتریان نشان داده خواهد شد. این کار به سامسونگ امکان می‌دهد تا پیش از شروع به تولید دستگاه بازخوردهای مختلفی از شرکا و سایر افراد دریافت کند و بداند برای تولید نهایی چه جزئیاتی را باید مد نظر قرار دهد.

البته فقط سامسونگ در پی تولید نسل جدید گوشی‌های تاشو نیست بلکه شرکت‌های دیگری مثل ال‌جی، که دستی بر تولید صفحات نمایشگر دارند، نیز به فکر گوشی‌هایی هستند که نمایشگر آنها قابل تا شدن باشد. باید صبر کرد و دید تا پایان امسال ایده نسل جدید گوشی‌ها تاشو چقدر به تکامل می‌رسد.

Call Now Button