تصاویر رندرشده جدید Galaxy S8 و +S8 براساس عکس‌های لورفته

به بازه‌ای از سال رسیده‌ایم که گوشی هوشمند Galaxy سامسونگ درصد قابل‌توجهی از تیتر اخبار را به خود اختصاص داده است. بر اساس اخباری که تاکنون منتشر شده است، گوشی Galaxy S8 با مدلی بزرگ‌تر به نام Galaxy S8+ همراه خواهد شد و هر دو مدل احتمالا صفحه‌نمایش منحنی از دو طرف، مشابه صفحه‌نمایش Note 7 خواهند داشت. یک طراح بر اساس سیل تصاویر لورفته در چند هفته گذشته، رندرهای چشم‌نوازی از این دیوایس ساخته است.

تصاویری که در زیر می‌بینید توسط DesignWoOS ساخته شده است و احتمالا از تصاویر شماتیک اخیرا درزکرده S8 در ساخت آن‌ها استفاده شده است چراکه میزان برآمدگی دوربین در آن‌ها کاهش یافته است. انتظار نداریم ظاهر این گوشی چندان نسبت به Galaxy S7 edge یا Galaxy Note 7 متفاوت باشد، اما اندکی بهبود در سری S8 دور از انتظار نیست و برآمدگی کمتر دوربین، باعث خوشحالی مشتریان خواهد شد.

اعتقاد بر این است که اسکنر اثرانگشت Galaxy S8 شاید در پشت آن واقع شده باشد و این رندرها نیز با چنین پیش‌فرضی ساخته شده‌اند. همچنین این امکان وجود دارد که سامسونگ با پیروی از اپل و موتورولا، جک ۳٫۵ میلی‌متری ایرفون را حذف کند که البته در این رندر حذف نشده است. قطعا تعدادی از طرفداران با حذف جک هدفون مخالفند اما فروش آیفون اخیر اپل، نشان می‌دهد این مساله چندان مهم نیست و افراد کمی به خاطر نبود جک هدفون، از خرید پشیمان می‌شوند.

انتظار می‌رود گوشی گلکسی اس۸، روز ۲۹ مارس معرفی شود و در ماه آوریل عرضه گردد. رندرهای این طرح مفهومی را در زیر تماشا کنید و نظرات خود پیرامون آن را با ما در میان بگذارید.

گالری تصاویر (۱۷ تصویر )

 

 

 

Call Now Button