آیا مدل جدیدی از سری N نوکیا در راه است؟

تصاویری که یک منبع چینی از دعوتنامه‌های کنفرانس ۲۲ فوریه HDM Global منتشر کرده است این ادعا را مطرح می‌کند که ممکن است به زودی شاهد معرفی گوشی جدیدی از سری فوق N نوکیا باشیم.

همانطور که در تصویر اول مشاهده می‌کنید عبارت N Series Once More نقش بسته است و در تصویر دوم گوشی N81 نوکیا را می‌بینید که به نوعی می‌تواند تاییدی بر معرفی دوباره N81، به عنوان یک گوشی مدرن اندرویدی، در کنفرانس پیش رو باشد.

اگرچه تا این لحظه جزئیات زیادی از مشخصات سخت‌افزاری گوشی در اختیار نداریم، شایعات جدید به پردازنده سری ۶۰۰ آن اشاره دارند که مشخص می‌کند با گوشی رده‌بالایی روبه‌رو نخواهیم بود.

گوشی‌های سری N نوکیا از سال ۲۰۰۵ به بازار آمدند و سبب شدند تا موفقیت بزرگی نسیب این شرکت شود. آخرین گوشی‌های این سری موفق N9 و N950 بودند که سال ۲۰۱۱ وارد بازار شد. از آنجا که هنوز خاطره خوب سری N در ذهن کاربران باقی است معرفی عضو جدیدی از این خانواده می‌تواند موفقیت‌های قبلی را تکرار کند.

چند هفته پیش HDM Global گوشی Nokia 6 را در چین عرضه کرد که با استقبال فراوانی مواجه شد. حال باید صبر کرد و دید با آمدن عضو جدید خانواده N کاربران چقدر از آن استقبال می‌کنند.

Call Now Button