آپدیت نوقا برای موتورولا دروید توربو ۲ منتشر شد

سرانجام پس از ماه‌ها انتظار، بالاخره آپدیت نوقا برای Motorola DROID Turbo 2 منتشر شد. اپراتور ورایزن این آپدیت را با ورژن ۲۵٫۱۱٫۱۰ برای تلفن‌های هوشمند به صورت OTA ارائه کرده است.

اگر از دارندگان موتورولا دروید توربو ۲ هستید، باید منتظر باشید که نوتیفیکیشن آپدیت اندروید نوقا را دریافت کنید. اما پیش از نصب، مطمئن شوید که باتری دیوایس شما در بالاترین سطح خود باشد. همچنین از ارتباط خوب و سالم دیوایس خود با شبکه وای‌فای اطمینان حاصل کنید.

یکی از قابلیت‌های کاربردی نوقا امکان multiwindow است که به شما اجازه می‌دهد همزمان با دو اپلیکیشن کار کنید. بعد از آپدیت دستگاه، قادر به شخصی‌سازی تنظیمات سریع خواهید بود و در کنار آن، آخرین اموجی‌ها نیز در دسترس خواهند بود. قابلیت توسعه‌یافته Doze نیز باعث بهینه شدن عملیات پردازشی می‌شود و درنتیجه شارژ باتری دیوایس دیرتر خالی می‌شود. از امکان Close All نیز نباید غافل شد که به وسیله آن و تنها با لمس یک گزینه، تمام اپلیکیشن‌های فعال در پس‌زمینه بسته خواهند شد.

اندروید نوقا را می‌توان سومین نسخه از این سیستم عامل دانست که برای DROID Turbo 2 عرضه می‌شود. این تلفن هوشمند در ابتدا با اندروید نسخه ۵٫۱، آب‌نبات چوبی، عرضه شد. سپس آپدیت نسخه ششم یعنی مارشمالو را دریافت کرد و حالا به‌روزرسانی نوقا برای آن منتشر شده است.

Call Now Button