مشخصات Xperia XZ Premium ساعاتی قبل از رونمایی رسمی لو رفت

اعاتی قبل از شروع کنفرانس سونی، مشخصات محصولی از این شرکت لو رفته است که وجود اکسپریا ایکس زد پریمیوم با صفحه نمایش ۴K را تایید می‌کند.

امروز، دوشنبه ۹ اسفند، قرار است شرکت سونی کنفرانسی در نمایشگاه MWC 2017 بارسلون داشته باشد و در طی این مراسم از گوشی‌های جدید خود رونمایی کند.

حالا و تنها ساعاتی قبل از این رونمایی، مشخصات یک گوشی بالارده جدید از سونی افشا شده است که شباهت زیادی با شایعات و تصاویر لورفته پیشین دارد.

بر اساس آخرین شایعات، گوشی Sony Xperia XZ Premium از صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی با رزولوشن ۲۱۶۰ در ۳۸۴۰ یا همان ۴K بهره می‌برد. قلب تپنده این دستگاه تراشه اسنپدراگون ۸۲۱ است. احتمالا دلیل استفاده از این پردازنده همان دلیلی است که ال‌جی برای ساخت جی۶ داشت: نداشتن موجودی کافی کوالکام به دلیل فروش تمام اسنپدراگون‌های ۸۳۵ به سامسونگ برای تولید گلکسی اس۸٫

گوشی جدید سونی ۴ گیگابایت حافظه رم دارد و توانسته گواهینامه IP68 را برای محافظت در مقابل آب کسب کند. در قسمت پشتی این دستگاه دوربینی ۲۰ مگاپیکسلی قرار دارد که سرعت ثبت عکس بسیار بالایی دارد و همچنین می‌تواند ویدئوهای آهسته را با نرخ ۹۶۰ فریم در ثانیه ضبط کند. سونی برای اینکه بتواند از پس تامین انرژی موردنیاز صفحه نمایش ۴K خود بربیاید از یک باتری عظیم ۳۹۰۰ میلی‌آمپرساعتی استفاده کرده است. سیستم عامل Xperia XZ Premium نیز به شکل پیش‌فرض اندروید ۷٫۱ خواهد بود.

کنفرانس رسمی سونی ساعاتی دیگر، ۱۱ صبح به وقت تهران، آغاز می‌شود و می‌توانیم با این گوشی و دیگر محصولات سونی از نزدیک ملاقات کنیم. برای اطلاع از آخرین اخبار نمایشگاه MWC 2017 با درختی موبایل همراه باشید.

Call Now Button