بیش از ۷۰ بازی اختصاصی برای Gear VR جدید در حال توسعه هستند

شرکت کره‌ای سامسونگ در جریان برگزاری نمایشگاه MWC 2017 از نسخه جدید هدست Gear VR با کنترلر اختصاصی پرده‌برداری کرد. این کنترل بی‌سیم با همکاری نزدیک با شرکت Oculus ساخته شده است و به کاربران کمک می‌کند تا تجربه بسیار متفاوت و لذت‌بخشی هنگام کار با برنامه‌ها، بازی‌ها و محتوای واقعیت مجازی داشته باشند.

شرکت Oculus اعلام کرد که در آینده نزدیک بیش از ۷۰ عنوان بازی برای نسخه کنترل‌دار Gear VR عرضه خواهند شد.

 

تمام ۷۰ بازی اعلام شده، که بعضی از آن‌ها مراحل توسعه را سپری می‌کنند، هماهنگی کاملی با کنترل جدید دارند، اما این تمام ماجرا نیست و بیش از ۵۵۰ برنامه و بازی که پیش از این برای Gear VR عرضه شده بودند هم حالا با نسخه کنترل‌دار هماهنگ هستند.

طبق اعلام این شرکت تا چند هفته آینده کیت توسعه نرم‌افزاری کنترل مخصوص این هدست هم در اختیار عموم قرار می‌گیرد تا بتوانند به طور کامل از امکانات آن استفاده کنند.

هنوز هیچ اطلاعاتی از سخت‌افزار داخل کنترلر موجود نیست بنابراین مشخص نیست قابلیت تشخیص حرکت دارد یا خیر. احتمالا امکان استفاده یک دست از کنترلر برای کنترل منوهای مختلف و استفاده دو دست از آن برای انجام بازی‌های ویدئویی وجود دارد. این کنترلر یک اهرمک آنالوگ، ۴ دکمه اصلی، دکمه‌های home و menu در جلو، دو دکمه شانه‌ای و یک دکمه همگام‌سازی بلوتوث در پشت دارد.

 

Call Now Button