همان‌طور که پیش‌تر خواندید، کمپانی سامسونگ در نمایشگاه موبایل بارسلون از چند مدل تبلت جدید رونمایی کرد. هرکدام از این تبلت‌ها ازلحاظ تکنولوژی در بالاترین سطح قرار دارند؛ اما نکته‌ای که در مورد این محصولات جالب‌توجه است همکاری سامسونگ با کمپانی آلمانی Staedtler برای ساخت قلم‌های S Pen است. ماحصل همکاری سامسونگ و استدلر، قلم‌هایی است که به شکل مدادهای کلاسیک طراحی‌شده‌اند؛ اما درواقع با آن‌ها می‌توان روی سطوح دیجیتالی نیز کارکرد.

در قلم‌های جدید که «Noris digital» نام دارند از ترکیب رنگی سبز و مشکی استفاده‌شده است که آن‌ها را از مدادهای استدلر قدیمی متمایز می‌کند. موقعی که این قلم‌ها در دست می‌گیرید، در ابتدا حس یک‌قلم دیجیتال را به شما منتقل نمی‌کنند و احساس می‌کنید که یک مداد معمولی را در دست گرفته‌اید. وزن و تمامی مشخصات قلم‌های Noris digital با مدادهای معمولی یکسان است و در نگاه اول هیچ تفاوتی بین آن‌ها وجود ندارد.

گالری تصاویر (۵ تصویر )

استفاده از این زبان طراحی برای ساخت یک‌قلم دیجیتالی ممکن است یک شمشیر دولبه باشد؛ اما تجربه ثابت کرده است که نوآوری همیشه راه خود را پیدا خواهد کرد و کاربران نیز با محصولی که حاصل یک نوآوری باشد ارتباط برقرار خواهند کرد. در مورد قلم Noris digital نیز همین موضوع صدق می‌کند. هرچند که این قلم‌های دیجیتالی ازلحاظ سایز از مدادهای استدلر معمولی بزرگ‌تر هستند، اما شکل آشنای آن‌ها و خاطرات خوب استفاده از مدادهای استدلر شاید خریداران بیشتری را سمت استفاده از این محصولات سوق دهد.

کمپانی سامسونگ هنوز در مورد قیمت و زمان عرضه قلم‌های Noris digital خبری را منتشر نکرده است اما به توجه به بازخوردهای خوب بازدیدکنندگانی که این قلم جدید را آزمایش کردند، قطعا قلم نوریس دیجیتال می‌تواند به یکی از محبوب‌ترین لوازم جانبی برای دستگاه‌های سامسونگ تبدیل شود.

نظر شما در مورد قلم Noris digital چیست؟ آیا حاضر به خرید یکی از آن‌ها هستید؟

 

 

 

Call Now Button