Google Assistant برای نسخه ششم اندروید نیز منتشر شد

گوگل سال گذشته دستیار هوشمند خود با نام Google Assistant را معرفی کرد. این ویژگی فوق‌العاده به همراه تلفن هوشمند پیکسل با نسخه هفتم سیستم عامل اندروید به نام نوقا پای به این عرصه نهاد.

خبر عرضه دستیار هوشمند گوگل با نام Google Assistant برای نسخه ششم اندروید چند روز پیش منتشر شد و درنهایت روز گذشته این اتفاق افتاد. دستیار گوگل برای اندروید مارشمالو عرضه شد و گوگل در کنگره جهانی موبایل تایید کرد که این قابلیت برای دستگاه‌های دیگری هم که از نسخه هفتم اندروید پشتیبانی می‌کنند منتشر خواهد شد.

Google Assistant در حال حاضر برای کاربران انگلیسی‌زبان کشورهای آمریکا، استرالیا، کانادا و انگلستان عرضه شده است. همچنین کاربران آلمانی‌زبان در این کشور نیز قادرند از این قابلیت در دیوایس‌های خود استفاده کنند. گوگل قول داده که به مرور و تا پایان سال، از زبان‌های دیگر نیز پشتیبانی کند.

اگر تلفن هوشمند شما از جمله دیوایس‌هایی است که مشمول این طرح می‌شود، نیازی نیست کاری انجام دهید، چراکه گوگل اعلام کرده که Google Assistant تحت پوشش سرویس‌های گوگل‌پلی و به صورت خودکار به تلفن‌های هوشمند اندرویدی با سیستم عامل نوقا و مارشمالو خواهد آمد.

Call Now Button