لنوو تصمیم دارد تا نام موتورولا را حفظ کند

سال گذشته بعد از گذشت دو سال از خرید کمپانی Motorola توسط Lenovo، مسئولان این شرکت تصمیم گرفتند تا محصولات موتورولا را با برند Moto by Lenovo منتشر کنند.

بسیاری از طرفداران برند موتورولا بعد از خرید این کمپانی توسط لنوو، تصور کردند که این شرکت چینی توانایی تشخیص جایگاه موتورولا در بازار جهانی را ندارد. برای این افراد مشاهده برند Moto by Lenovo که روی محصولات جدید درج می‌شد، امری غیر قابل باور و عجیب به حساب می‌آمد. اما مسئولان لنوو تصمیم گرفتند تا نظر خود را تغییر داده و به جای پاک کردن برند موتورولا، آن را واضح‌تر به رخ دیگران بکشانند و به زودی، لوگوی موتورولا را بزرگ‌تر از قبل بر روی محصولات جدید خواهید دید.

آخرین محصولی که توجه دیگران را به خود جلب کرده بود، از سری Moto Z بود که نامی از موتورولا روی جعبه آنها به چشم نمی‌خورد و به جای آن، برند Moto به همراه لوگوی کوچکی از موتورولا بر روی این قسمت درج شده بود. آقای Aymar de Lencquesaing مدیر کمپانی موتورولا در یک مصاحبه منتشر شده در این باره افزود:

ما قصد داریم تا خط تولید Moto Z را گسترش دهیم و این بدین معنی است که Moto Z، Moto Z Force و Moto Z Play به اپراتورهای دیگر کشور آمریکا نیز واگذار خواهد شد و تنها تحت لایسنس اپراتور Verizon عرضه نمی‌شود. این موضوع سبب می‌شود تا ما بتوانیم موتو Modهای بیشتری را در خاک آمریکا به فروش برسانیم.

لنوو قصد دارد تا در سراسر دنیا، به برند موتورولا کوچ کند و محصولات جدید را تحت این برند منتشر نماید. در برخی از نقاط، نام موتورولا بیشتر شناخته شده است و در بعضی قسمت‌ها، برند لنوو نام بزرگتری به حساب می‌آید. این کمپانی چینی در سال ۲۰۱۱، شرکت موتورولا را به ارزش ۱۲.۵ میلیارد دلار خریداری نمود و در سال ۲۰۱۴ نیز آن را به صورت کامل و با پرداخت ۲.۹ میلیارد، از چنگ شرکت گوگل درآورد. البته به یاد داشته باشید که با تمام این تفاسیر، مسئولان گوگل بسیاری از پتنت‌های موتورولا را نزد خود نگه داشتند.

Call Now Button