تصویری از گلکسی اس ۸ با رنگ آبی مرجانی دیده شد

یکی از رنگ‌های محبوب گلکسی نوت ۷ رنگ آبی مرجانی یا Coral Blue بود که مدتی بعد نسخه‌ای از گلکسی S7 edge هم با این رنگ عرضه شد. حال تصاویری منتشر شده که از وجود نسخه‌ای از Galaxy S8 و Galaxy +S8 با رنگ آبی مرجانی خبر می‌دهد.

تا پیش از این در هیچ خبر یا شایعه‌ای مستقیما به این موضوع اشاره نشده بود که سامسونگ پرچم‌داران جدیدش، گلکسی S8 و +S8، را در رنگ آبی مرجانی هم تولید خواهد کرد. چند روز قبل در مطلبی از رندرهای اس۸ در رنگ‌ها و زوایای مختلف گفتیم که توسط ایوان بلس فاش شده و شامل سه رنگ مشکی آسمانی، خاکستری ارغوانی و نقره‌ای قطبی بود.

امروز رندر جدیدی فاش شد که همان مشخصات ظاهری را برای گلکسی S8 و گلکسی +S8 نشان می‌دهد، با این تفاوت که از رنگ آبی مرجانی در آن استفاده شده که تا پیش از این در رندرها ندیده بودیم. علاوه بر رنگی که در بالا و پایین بدنه گوشی دیده می‌شود، تصویر زمینه این دو گوشی هم نمایی از زیر دریا و یک جزیره مرجانی را نشان می‌دهد. با توجه به میزان استقبال کاربران از این رنگ در پرچم‌داران سال گذشته سامسونگ، گلکسی نوت ۷ و گلکسی S7 edge، این شرکت می‌تواند با تولید نسخه آبی مرجانی خانواده اس۸ فروش بهتری به دست بیاورد. نظر شما چیست؟

Call Now Button