دوربین‌های خانواده گلکسی اس ۸ از سنسور معرفی نشده سونی استفاده می‌کنند

یکی از ویژگی‌های پرچم‌داران امروزی، دوربین‌های قدرتمند آن‌هاست. در حال حاضر بسیاری از پرچم‌داران در بخش دوربین خود از لنزهای ساخت شرکت سونی استفاده می‌کنند و بر همین اساس سامسونگ هم در جدیدترین گوشی‌های خود که روز آینده معرفی می‌شود، از لنزهای ساخت سونی استفاده می‌کند که هنوز در دسترس نیستند.

 

می‌توان گفت تقریبا تمام اطلاعات گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس به صورت آنلاین منتشر شده‌اند، در این بین کمترین اطلاعات منتشر شده درباره دوربین‌های این دو گوشی بوده است. در حال حاضر فقط می‌دانیم که دوربین اصلی این دوگوشی همانند خانواده گلکسی اس ۷ به تک لنز ۱۲ مگاپیکسلی مجهز است.

اما امروز و یک روز قبل از معرفی رسمی پرچم‌داران جدید سامسونگ، اعلام شد که گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس از لنز IMX333 سونی بهره می‌برند. این سنسور هنوز به طور رسمی معرفی نشده و در هیچ گوشی هوشمندی، حتی سری اکسپریا خود شرکت سونی، استفاده نشده است. متاسفانه به جز برند و مدل این سنسور هیچ اطلاعات دیگری در دسترس نیست و بنابراین نمی‌توانیم به مقایسه این لنز با لنز دوربین سایر رقبای گلکسی اس ۸ بپردازیم. ولی با توجه به سیر تکاملی دوربین‌های پرچم داران سامسونگ می‌دانیم که کره‌ای‌ها قصد دارند عملکرد و کیفیت تصاویر ثبت شده با این دوربین را ارتقا دهند.

Call Now Button