اعلام آمادگی گوگل برای سرمایه‌گذاری در بخش نمایشگرهای ال‌جی

گزارش شده که شرکت گوگل برای سرمایه‌گذاری در بخش نمایشگرهای ال‌ جی اعلام آمادگی کرده است. این همکاری می‌تواند به استفاده از پنل‌های نمایشگر LG در پیکسل‌های بعدی گوگل منجر شود.

گوگل چه در زمان نکسوس‌ها و چه برای ساخت اولین گوشی‌های پیکسل خود از شرکای تجاری‌اش کمک گرفته است. در حالی که ال‌جی همیشه یکی از شرکت‌های اصلی در تولید نکسوس‌های گوگل بوده است، به نظر می‌رسد بار دیگر باید منتظر همکاری این دو شرکت بزرگ باشیم.

یک منبع کره‌ای گزارش داده که گوگل آمادگی خود را برای سرمایه‌گذاری به مبلغ ۸۸۰ میلیون دلار در بخش نمایشگرهای ال‌جی اعلام کرده است؛ سرمایه‌گذاری‌ای که می‌تواند به استفاده از پنل‌های نمایشگر ال‌جی در گوشی‌های بعدی پیکسل منجر شود.

گوگل در Pixel XL و Pixel از نمایشگرهای AMOLED سامسونگ بهره برده است، اما به نظر می‌رسد این غول فناوری قصد دارد به سوی استفاده از محصولات دیگر شرکت کره‌ای برود. این تصمیم ممکن است به دلیل قرارداد بزرگ اپل با سامسونگ برای تولید نمایشگرهای آیفون ۸ باشد.

در هر صورت ال‌جی فرصت زیادی برای پاسخ دادن به این پیشنهاد ندارد، چون حدود ۵ ماه با معرفی پیکسل‌های بعدی گوگل باقی مانده است.

Call Now Button