فروش ۵ میلیونی Mate 9 هوآوی ظرف ۴ ماه

کمپانی هوآوی چند روز پیش در مراسمی در چین اعلام کرد فروش میت ۹، چهار ماه پس از عرضه، به ۵ میلیون دستگاه رسیده است. آمار فروش Huawei Mate 9 در مقایسه با میت ۸ در مدت مشابه رشد ۳۶ درصدی دارد.

کمپانی هوآوی ماه گذشته اعلام کرد فروش گوشی‌های سری P9 از ۱۲ میلیون واحد گذشته است، اما آماری از فروش Mate 9 ارائه نکرده بود تا اینکه چند روز پیش، در مراسمی که در چین برگزار شد، آمار فروش میت ۹ را اعلام کرد.

طبق آمار اعلام‌شده از هوآوی، میت ۹ پس از ۴ ماه از زمان عرضه به فروش ۵ میلیون واحدی رسیده است. فروش این دیوایس در مقایسه با Mate 8، که اواخر ۲۰۱۵ عرضه شد، رشد ۳۶ درصدی داشته است. آنچه واضح است این است که افراد بیشتری به فبلت‌های رده‌بالای هوآوی علاقه‌مند شده‌اند.

Huawei در این مراسم بار دیگر اعلام کرد گوشی‌های سری P9 نخستین خانواده از گوشی‌های این شرکت‌اند که بیش از ۱۲ میلیون واحد فروش داشته‌اند. فروش سری پی۹ در مقایسه با سری پی۸ رشد ۱۵۲ درصدی داشته که رشد بسیار قابل‌توجهی است.

مقایسه مستقیم آمار فروش P9 و Mate 9 ممکن نیست، اما می‌دانیم گوشی‌های سری P9 در سه ماه نخست به فروش ۴٫۵ میلیون واحدی دست یافتند. بنابراین به نظر می‌رسد فروش میت ۹ کمی کمتر از پی ۹ بوده است. باید منتظر باشیم تا ببینیم میت ۹ به فروش ۱۰ میلیون واحدی خواهد رسید یا خیر.

از سوی دیگر، طبق پیش‌بینی‌های هوآوی، P10 باید به فروش ۱۰ میلیون واحدی برسد. با توجه به این نکته که این دیوایس تاکنون فروش بهتری از P9 در بازه زمانی مشابه داشته است، رسیدن به این آمار کاملا محتمل به نظر می‌رسد.

Call Now Button