تصاویر جدید شیائومی Mi Max 2 منتشر شد

احتمالا کمپانی چینی شیائومی از گوشی می مکس ۲ در کنار فبلت پرچمدار Mi 6 در ۱۹ آوریل رونمایی خواهد کرد.به تازگی تصاویر و اطلاعاتی درباره این گوشی هوشمند انتشار یافته است.در ادامه با تک ۲۴ همراه باشید تا نگاهی به این تصاویر و اطلاعات بیاندازیم.

طبق این تصاویر،شیائومی می مکس ۲ دارای بدنه از جنس فلز می باشد.درصورتیکه فلز تمام قسمت های این گوشی را نپوشانده باشد،دست کم اطلاع داریم که قاب پشت این گوشی با جنس فلز می باشد.در پنل پشت سنسور تشخیص اثر انگشت قرار دارد و در بالای آن هم دوربین اصلی تعبیه شده است.این دستگاه دارای جک ۳٫۵ میلیمتری هدفون می باشد که ما را امیدوار می کند که پرچمدار می ۶ هم دارای این درگاه باشد.در این تصاویر لورفته،محفظه هایی که اختصاص به دو بلندگو دارند با درگاه USB-C میتوان مشاهده کرد.

ضمن بخش ظاهر این گوشی،مدتی پیش مشخصات سخت افزاری Xiaomi Mi Max 2 در بنچمارک GFXBench مشاهده شد.بنابر اطلاعاتی که در وبسایت این بنچمارک قرار دارد صفحه نمایشگر این گوشی در اندازه نسل پیشین خود خواهد بود.نمایشگر فبلت شیائومی می مکس ۲ در ابعاد ۶٫۴ اینچی می باشد که دارای وضوح تصویر ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل فول اچ دی می باشد.ضمنا حافظه رم پردازشی با ظرفیت ۴ گیگابایت و فضای ذخیره سازی داخلی با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت هم برای می مکس ۲ در دسترس می باشد.

۱

در قلب این گوشی قدرتمند،پردازنده اسنپدراگون ۶۲۶ ساخت کمپانی امریکایی کوالکام با معماری ۶۴ بیتی و هشت هسته فعال پردازشی قرار گرفته است که به انجام محاسبات می مکس ۲ می پردازد.پردازنده گرافیکی قدرتمند Aderno 506 هم در کنار پردازنده اصلی قرار دارد که پردازش های گرافیکی را انجام می دهد.

۲

قرار بر این است که در پنل پشت این گوشی دوربین با کیفیت ۱۲ مگاپیکسل قرار گیرد و در قسمت جلوی آن هم دوربین با کیفیت ۵ مگاپیکسل تعبیه شود.درصورتیکه به اطلاعاتی که در بنچمارک GFXBench قرار دارد،اعتماد کنیم،می مکس ۲ دارای سیستم عامل اندروید ۷٫۱٫۱ نوقا و رابط کاربری MIUI نسخه ۸ می باشد که به بازار ارسال خواهد شد.

طبق شایعات منتشر شده،این گوشی قدرتمند در کشور چین دارای حدود قیمت ۲۱۷ دلار می باشد.تمام این اطلاعات،مبتنی بر شایعات میباشند و این امکان هم وجود دارد که درست از آب در نیایند.

منبع:ANDROIDHEADLINES

Call Now Button