مقایسه باتری Galaxy S8 و +Galaxy S8 با سایر پرچمداران

نتایج منتشرشده از تست باتری گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس نشان می‌دهد مصرف باتری این پرچمداران از سایر پرچمداران اندرویدی ۲۰۱۷ بهتر است.

گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس بهترین گوشی‌هایی هستند که سامسونگ تاکنون ساخته است. طراحی جدید، نمایشگر فوق‌العاده، دوربین باکیفیت و نرم‌افزار بهینه‌شده سبب می‎شود این گوشی‌ها جزو بهترین پرچمداران ۲۰۱۷ باشند.

یکی از سوالاتی که بسیای از کاربران می‌خواهند پیش از خرید جواب آن را بدانند این است که مصرف باتری این گوشی‌ها چطور است. همانطور که می‌دانید هرچه رزولوشن صفحه نمایش بالاتر و قدرت پردازنده دستگاه بیشتر باشد درصد بیشتری از شارژ باتری مصرف می‎شود. از آنجا که Galaxy S8 و Galaxy S8+ از نمایشگرهای بزرگ QHD و پردازنده‌های قدرتمند اسنپ‌دراگون ۸۳۵ / اگزینوس ۸۸۹۵ استفاده می‌کنند طبیعی است خریداران آنها نگران مصرف باتری باشند.

سایت PhoneAreana به تازگی نتایج تست باتری خود را برای گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس (نسخه اگزینوس) منتشر و آن را با نتایج تست باتری سایر پرچمداران مقایسه کرده است. این گوشی‌ها که به ترتیب از باتری با ظرفیت ۳۰۰۰ و ۳۵۰۰ میلی‌آمپرساعت بهره می‌برند توانسته‌اند با کسب امتیاز ۸ ساعت و ۸ ساعت و ۲۲ دقیقه نمره عالی را از این تست بگیرند.

در تصویر بالا مقایسه نتایج تست باتری Galaxy S8 و Galaxy S8+ را ببینید و نظرتان را در این مورد با ما در میان بگذارید.

Call Now Button