خاموش و روشن کردن گوشی مشکل اینترنت را حل می‌کند

مدیرکل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران به بروز مشکل اینترنتی برخی مشترکان اپراتور همراه اول اشاره کرد و گفت: خاموش و روشن کردن گوشی تلفن همراه مشکل اینترنت این بخش از مشترکان را برطرف می کند.

امروز، ۱۷ اردیبهشت، اینترنت برخی از مشترکین همراه اول در تهران به‌دلیل به‌روزرسانی شبکه دچار اختلال شد. در این رابطه مدیرکل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران اعلام کرد که راه‌اندازی مجدد گوشی مشکل اینترنت برای این دسته از کاربران رفع می‌کند.

به نقل از خبرگزاری ایرنا، سعید عسکری اشاره کرد امروز اینترنت همراه اول نیازمند به‌روزرسانی بود که بر اثر آن اینترنت نزدیک به چهارصد هزار مشترک این اپراتور از حالت عادی خارج شده بود.

این مقام مسئول در همراه اول ادامه داد: پس از به‌روزرسانی اینترنت همراه اول مشترکان نیز می‌بایست اقدام به خاموش و روشن کردن گوشی‌های خود می‌کردند تا مشکل برطرف شود.

عسکری به ارسال پیامک به این دسته از مشترکان از سوی همراه اول اشاره کرد و افزود: پس از ارسال پیامک تعداد زیادی اقدام به خاموش و روشن کردن گوشی خود کرده و مشکلشان برطرف شد.

مدیرکل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران ادامه داد: اکنون کمتر از پنجاه هزار مشترک هنوز اقدام به خاموش و روشن کردن گوشی خود نکرده اند که دنبال آن هستیم تا با اقدام آنها کل مشکل بر طرف شود.

Call Now Button