تاریخ احتمالی رونمایی از Honor 9 هوآوی مشخص شد

زمان زیادی تا معرفی آنر ۹ باقی نمانده است. این گوشی که قرار است جایگزین آنر ۸ هوآوی شود از مشخصات فنی خوب و قیمت مقرون به صرفه‌ای برخوردار خواهد بود.

هوآوی با مدل Honor 8 بار دیگر نشان داد می‌تواند گوشی زیبا و با کیفیتی بسازد که با داشتن مشخصات فنی بسیار خوب برای خرید مقرون به صرفه باشد. مدتی است خبرهایی در رابطه با Horor 9 می‎شنویم که قرار است جایگزین آنر ۸ شود.

در جدیدترین شایعات منتشر شده به تاریخ احتمالی رونمایی از این گوشی اشاره شده است. به نظر می‌رسد ۳۰ یا ۳۱ خرداد زمانی است که هوآوی برای معرفی آنر ۹ انتخاب کرده است.

Honor 9 از نظر طراحی شباهت‌های زیادی به نسل پیشین خود دارد. بدنه‌ای شیشه‌ای با دو لنز دوربین در پشت گوشی و اسکنر اثر انگشت در جلو دستگاه. انتظار داریم نمایشگر ۵٫۲ اینچی این گوشی Full HD باشد و از پردازنده Kirin 960 استفاده کند. حافظه رم ۴ یا ۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۳۲ یا ۶۴ گیگابایتی از دیگر ویژگی‌های این دستگاه است. دوربین اصلی این دستگاه از ترکیب یک لنز ۲۲ مگاپیکسلی رنگی و یک لنز ۱۲ مگاپیکسلی سیاه و سفید تشکیل شده است اما از کیفیت دوربین جلو آن بی‌خبریم.

پیش‌بینی می‌شود آنر ۹ با قیمتی حدود ۳۶۰ دلار به بازار عرضه شود که قطعا با این قیمت مناسب دوباره مورد استقبال خریداران قرار می‌گیرد.

Call Now Button