میزو مدعی جدید گوشی‌های بدون حاشیه در سال ۲۰۱۸

نسل جدید گوشی‌های هوشمند به سمت نمایشگرهای بدون حاشیه و خمیده می‌روند و حالا میزو هم نمی‌خواهد از قافله عقب بماند.

اخبار و شایعات زیادی در مورد تغییر در طراحی نسل بعدی گوشی پرچمدار اپل شنیده می‌شود؛ گوشی هوشمندی که احتمالا آیفون ۸ نامیده می‌شود. این اخبار و شایعات منجر به طرح‌های مفهومی شده که تا‌کنون برخی از آنها را دیده‌ایم. اما شرکت دیگری نیز خود را برای معرفی گوشی‌های موبایل جدید با طراحی مشابهی آماده می‌کند. طرح‌های مفهومی اخیر نشان می‌دهد که میزو یکی از شرکت‌هایی است که به‌دنبال گوشی‌های هوشمند بدون حاشیه است. اما طبق اطلاعات به دست آمده اسمارت فون میزو با چنین طراحی‌ای برای سال ۲۰۱۸ آماده می‌شوند.

به‌تازگی مدیرعامل میزو، جک وانگ، طرح‌هایی برای چنین گوشی هوشمندی وجود دارد اما تولیدکننده چینی فعلا اولویت‌های دیگری در سال ۲۰۱۷ دارد. سال ۲۰۱۸ میزو ۱۵ سالگی خود را جشن خواهد گرفت و احتمال می‌رود شاهد گوشی‌هایی بدون حاشیه و لبه‌های خمیده از سوی این شرکت باشیم؛ گوشی‌هایی که با استاندارهای روز و تولیدکنندگان بزرگ این صنعت یعنی اپل و سامسونگ توان رقابت دارند.

گیزموچاینا که همیشه خبرهایی از تولیدکننده چینی منتشر می‌کند گفته است که گوشی بدون حاشیه میزو، احتمالا با رده‌بالاترین تراشه کوالکام عرضه می‌شود و قیمتی حدود ۵۸۰ دلار یا بیشتر دارد. همچنین گفته می‌شود این گوشی نسبت نمایشگر به بدنه بیشتری در مقایسه با می میکس شیائومی دارد و احتمالا از بدنه سرامیکی به جای فلزی بهره می‌برد.

به هر حال این حدس و گمان‌ها تنها شایعاتی هستند که فعلا می‌شنویم و باید منتظر خبرهای بیشتری از میزو باشیم.

Call Now Button