گلکسی نوت ۸ با نمایشگر ۶٫۳ اینچی و دوربین دوگانه به بازار عرضه می‌شود

تا پیش از معرفی گوشی‌های پرچم‌دار جدید سامسونگ، شایعات مختلفی پیرامون گلکسی S8 و S8 Plus وجود داشت. حال، به‌نظر می‌رسد که این روند برای فبلت گلکسی نوت ۸ نیز تکرار شده و به همین جهت، به‌تازگی به قابلیت‎های احتمالی فبلت پرچم‌دار جدید سامسونگ اشاره شده است.

آخرین شایعات منتشر شده پیرامون گلکسی نوت ۸ به عرضه این فبلت پرچم‎دار با یک نمایشگر ۶٫۳ اینچی اشاره دارد. روندی که شرکت سامسونگ برای عرضه گوشی‌های پرچم‎دار جدید خود در پیش گرفته است، احتمال صحت‌داشتن این ادعا را تایید می‌کند زیرا کره‌ای‌ها علاقه‎مند هستند تا گوشی‌های پرچم‌دار خود را نسبت به نسل گذشته با نمایشگر بزرگ‎تری ارائه دهند و فبلت گلکسی نوت ۸ از این موضوع مستثنی نخواهد بود. البته افزایش اندازه نمایشگر و ارائه گلکسی نوت ۸ با یک نمایشگر ۶٫۳ اینچی، کمی دردسرساز خواهد بود.

افزایش اندازه نمایشگر با توجه به نسبت ابعاد احتمالی ۱۸٫۵ به ۹ صفحه‌نمایش فبلت پرچم‌دار جدید سامسونگ، باعث خواهد شد تا استفاده از نمایشگر گوشی برای کاربرانی‌که انگشتان کوچکی دارند؛ در ابتدا دشوار و در دراز مدت غیرممکن باشد! با این‌حال، گلکسی نوت ۸ آن‎طور که شاید انتظار داشته باشید، بزرگ نخواهد بود زیرا نمایشگر آن تنها ۰٫۱ اینچ از گلکسی S8 Plus بزرگ‌تر است. همان‌طور که می‌دانید، شرکت سامسونگ مدل پلاس گوشی پرچم‎دار جدید خود را با نمایشگر ۶٫۲ اینچی عرضه می‌کند.

از دیگر قابلیت‌های گلکسی نوت ۸ که در شایعه جدید به آن پرداخته شده است، می‌توان به عرضه این فبلت پرچم‌دار با دوربین دوگانه اشاره کرد. البته، گلکسی نوت ۸ اولین گوشی پرچم‌دار سامسونگ با دوربین دوگانه نخواهد بود و گلکسی C10 در ابتدا با دوربین دوتایی معرفی می‌شود.

با وجود این شایعات، در حال‌حاضر تنها می‌دانیم که گلکسی نوت ۸ از یک نمایشگر بزرگ‎تر و دوربین دوگانه در مقایسه با گوشی‌های پرچم‎دار گلکسی S8 و S8 Plus استفاده خواهد کرد. هم‌چنین، انتظار می‎رود که این فبلت پرچم‎دار با یک قلم S-Pen بهبودیافته عرضه شود؛ ویژگی که به سری گلکسی نوت سامسونگ محدود است و آن‌را در فبلت‌های پرچم‌دار اندرویدی، کم‌تر دیده‌ایم! با توجه به اینکه شرکت سامسونگ به‌طور رسمی به شایعات موجود پیرامون فبلت گلکسی نوت ۸ واکنش نشان نداده است و تنها عرضه این مدل در سال جاری میلادی تایید شده، باید به گمانه‌زنی‌های موجود پیرامون گلکسی نوت ۸ با دیده شک و تردید نگریست.

Call Now Button