رویداد مشترک نوکیا و میزو در ماه آینده

در چند سال گذشته کمپانی نوکیا همکاری‌های جزئی با شرکت چینی میزو داشته و میزو چندین بار در دعوت‌نامه مراسم‌های خود از گوشی‌های خاطره‌انگیز نوکیا استفاده کرده است. اما به نظر می‌رسد این همکاری قوی‌تر شده و دو شرکت در ماه آینده قصد برگزاری رویدادی مشترک در چین را دارند.

در گذشته کمپانی نوکیا با شرکت چینی میزو همکاری داشته و به نظر می‌رسد این دو شرکت بار دیگر و در آینده نزدیک کارهای مشترکی را دنبال کنند. به تازگی تصاویری از یک پوستر فاش شده که احتمالا مربوط به برگزاری مراسمی مشترک از سوی میزو و نوکیا است.

در حال حاضر مشخص نیست که آیا در این رویداد محصولی هم معرفی خواهد شد یا خیر. پیش از این و در سال ۲۰۱۵ شاهد بودیم که میزو هنگام ارسال دعوت‌نامه‌ برای مراسم رونمایی از گوشی هوشمند M2 در کتار دعوت‌نامه‌ها گوشی نوکیا ۱۱۰۰ را هم برای شرکت کنندگان ارسال نمود. سال گذشته همین اتفاق با گوشی نوکیا E71 تکرار شد.

این پوستر که به صورت آنلاین در رسانه‌های چینی منتشر شده، از ادامه همکاری نوکیا و میزو در ماه آینده خبر می‌دهد. در این پوستر تصویر مشهور از دست دادن دو فرد که یادآور محصولات نوکیاست به همراه دو خط نوشته به زبان چینی دیده می‌شود که ترجمه آن معادل «به اصالت بها دهید»، همچنین «کنفرانس میزو بلو چارم و نوکیا در ماه آینده» در این پوستر ذکر شده است.

یکی از احتمالات درباره این کنفرانس را می‌توان همکاری نوکیا با میزو برای معرفی چند گوشی هوشمند با سیستم عامل یا رابط اختصاصی شرکت چینی، Flyme OS، دانست. اما در حال حاضر این فقط یک احتمال است و باید منتظر اعلام جزئیات بیشتری در روزهای آینده باشیم.

 

Call Now Button