احتمال مجهز شدن گلکسی نوت ۸ به صفحه‌نمایش Infinity و اندروید ۷٫۱٫۱

براساس آخرین اخبار منتشر شده، احتمال دارد که گوشی Galaxy Note 8 به همراه ویژگی‌هایی مانند صفحه‌نمایش بی‌نهایت و اندروید ۷٫۱٫۱ عرضه شود.

روز به روز که به‌پیش می‌رویم، شایعات و اخباری بیشتری در مورد فبلت جدید کمپانی سامسونگ یعنی «گلکسی نوت ۸» منتشر می‌شود. هفته پیش نیز ویدئویی جدید از پنل جلویی این گوشی منتشر شد؛ اما به‌تازگی یک منبع هلندی ادعا کرده است که صفحه‌نمایش ۶٫۳ اینچی نوت ۸، همانند اس ۸ و ۸ پلاس، از نوع بی‌نهایت (Infinity) خواهد بود.

استنتاج دیگری نیز که می‌توان از این خبر داشت این است که نسبت نمایشگر همانند جدیدترین پرچم‌داران سری گلکسی سامسونگ، روی ۱۸٫۵:۹ ثابت خواهد ماند و تغییری نخواهد کرد. این نسبت نمایشگر، نسبت به نمونه‌های ۱۶:۹ برای کارهایی مانند مشاهده ویدئو، نسبت بهتری محسوب می‌شود.

تاکنون خبرهای زیادی در مورد نمایشگر نوت ۸ منتشرشده، اما میزان رزلویشن نمایشگر هنوز به‌صورت رازی سربه‌مهر باقی‌مانده است. برخی منابع انتظار دارند که نمایشگر نوت ۸، همانند اس ۸ و ۸ پلاس، رزلویشنی برابر با ۱۴۴۰ در ۲۹۶۰۰ داشته باشد. البته برخی منابع دیگر نیز یک‌قدم به جلو رفته و یک نمایشگر ۴k را برای نوت ۸۸ پیش‌بینی کرده‌اند.

ازجمله رازهای دیگری نیز که در مورد گلکسی نوت ۸ وجود دارد، می‌توان به محل قرارگیری سنسور اثرانگشت اشاره کرد؛ زیرا هنوز مشخص نیست که آیا کمپانی سامسونگ توانسته است بر چالش قرار دادن سنسور اثرانگشت در زیر پنل نمایشگر فائق بیاید یا خیر. قرار دادن سنسورهای بیومتریک در زیر نمایشگر ازجمله رویاهایی بود که سامسونگ نتوانست در گلکسی اس ۸ و ۸ پلاس به آن جامه عمل بپوشاند.

اندروید ۷٫۱٫۱ پیش‌فرض و دوربین پشتی دوگانه نیز ازجمله مواردی هستند که برای نوت ۸ پیش‌بینی‌شده‌اند.

Call Now Button