iMessage در iOS 11 به ویژگی چت تجاری مجهز است

اپل به‌تازگی iOS 11 را معرفی کرده و هر روز صحبت‌های جدیدی از امکانات این سیستم عامل جدید مطرح می‌شود. این بار نوبت به قابلیت جدیدی در iMessage رسیده.

کمپانی‌هایی مانند Needle شرایطی برای مشتریانشان فراهم کرده‌اند که مستقیما با فروشندگان چت کنند و درنتیجه اطلاعات لازم راجع‌به یک محصول را کسب کرده، آن را سفارش دهند و مکان لحظه‌ای سفارش خود را دنبال کنند.

اپل نیز سرویس مشابهی برای مشتریان خود در iOS 11 به نام Business Chat for iMessage فراهم خواهد کرد و این امکان را به صاحبین مشاغل و مشتریانشان می‌دهد که با هم ارتباط برقرار کنند.

پلتفرم جدید اپل اجازه خرید یک محصول و دنبال کردن فرایند ارسال آن را به مشتری می‌دهد. همچنین گفته می‌شود اپل آن را با برنامه‌های خود نظیر Safari, Siri, Spotlight و Maps کاملا سازگار کرده و استفاده کنندگان آن می‌توانند توسط Apple Pay هزینه محصولات را در چت پرداخت کنند و از آنجایی که تمام پیغام‌ها ذخیره می‌شوند، هر زمان امکان استناد به آنها وجود دارد.

اپل در توضیح چت تجاری می‌گوید:« چت تجاری یکی از راه‌های قدرتمند و جدید است که ارتباط بین مشتریان و فروشندگان را برقرار می‌کند و مشتریان با استفاده از آن جواب سوال‌های خود را دریافت و سفارش و پرداخت‌های خود را روی آیفون و آیپد ثبت می‌کنند. همچنین آنها توسط برنامه‌های Siri, Safari, Maps و Spotlight کمپانی‌های مختلف را پیدا و گفتگو را آغاز می‌کنند.»

شرکت‌های مختلف می‌توانند از طریق آدرس register.apple.com/business-chat برای استفاده از این امکان جدید اپل ثبت‌نام کنند.

 

Call Now Button