Galaxy J7 Pro و Galaxy J7 Max سامسونگ رسما معرفی شدند

سامسونگ از دو گوشی ارزان قیمت در هند رونمایی کرد. این گوشی‌ها مشخصات فنی قابل قبولی دارند و تا یک ماه آینده وارد بازار می‌شوند.

سامسونگ دو گوشی جدید از خانواده Galaxy J را در هند معرفی کرد؛ گوشی‌هایی که بارزترین ویژگی‎شان اشتراک‌ گذاری سریع و آسان عکس در شبکه‌های اجتماعی است.

Galaxy J7 Pro و Galaxy J7 Max نام این دو گوشی جدید است که دوربین‌های اصلی و سلفی آنها کیفیت ۱۳ مگاپیکسلی دارند و مجهز به چراغ فلش LED هستند. نکته حائز اهمیت دیگر به دوربین اصلی این گوشی‌ها مربوط می‎شود، که همچون پرچمدار سامسونگ، دیافراگم f/1.7 دارند.

دو عضو جدید خانواده گلکسی جی ویژگی به نام Social Camera دارند که به کاربر اجازه ویرایش و ارسال فوری تصاویر را می‌دهد. با استفاده از این ویژگی می‌توان مخاطبان مورد نظر خود از فیس‌بوک یا واتس‌اپ پین کنید و به محض عکس گرفت،ن تنها با لمس کردن نامشان، عکس گرفته شده را با آنها به اشتراک بگذارید.

Galaxy J7 Pro نمایشگر ۵٫۵ اینچی Full HD، پردازنده اگزینوس ۷۸۷۰، حافظه رم ۳ گیگایتی و باتری ۳۶۰۰ میلی‌آمپرساعتی دارد. اما Galaxy J7 Max مجهز به نمایشگر ۵٫۷ اینچی ۱۰۸۰p، پردازنده Helio P20 مدیاتک، ۴ گیگابایت حافظه رم و باتری ۳۳۰۰ میلی‌آمپرساعتی است.

J7 Max با قیمتی حدود ۲۸۰ دلار از ۲۰ ژوئن و J7 Pro با قیمتی حدود ۳۳۰ دلار در اواسط جولای وارد بازار می‎شوند.

Call Now Button