انتظارها به پایان رسید؛ زمان رونمایی از گلکسی نوت ۸ سامسونگ مشخص شد

شرکت سامسونگ، گلکسی نوت ۸ را در یک رویداد اختصاصی در نیویورک ایالات متحده معرفی خواهد کرد و شایعه جدید، ضمن تایید این موضوع، به زمان معرفی پرچم‌‏دار جدید سامسونگ می‎پردازد.

براساس اطلاعات منتشر شده، سامسونگ از فبلت گلکسی نوت ۸ در هفته سوم ماه آگوست (۲۱ الی ۲۷ مرداد ماه) رونمایی خواهد کرد و برای معرفی این فبلت رده‎بالا، یک رویداد اختصاصی در نیویورک برگزار می‎شود. در صورتی‌که اطلاعات فاش شده پیرامون زمان معرفی گلکسی نوت ۸ سامسونگ صحت داشته باشد، به‎نظر می‎رسد که سامی برای رونمایی از پرچم‎دار جدید خود عجله دارد و تصمیم گرفته است برخلاف روال سالیانه، نسل جدید فبلت پرچم‎دار گلکسی نوت را پیش از برگزاری نمایشگاه IFA برلین ارائه دهد.

اینکه زمان فاش شده تا چه اندازه صحت دارد، هنوز مشخص نیست اما بسیار بعید به‎نظر می‎رسد که گلکسی نوت ۸ در نمایشگاه IFA برلین معرفی شود و سامسونگ، احتمالاً این گوشی را زودتر از آنچه که انتظار می‎رفت؛ معرفی خواهد نمود. در شایعات پیشین نیز، صحت این ادعا تایید شده است و ادعا می‎شود که شرکت سامسونگ، تصمیم دارد تا پرچم‎دار جدید خود را پیش از رونمایی از آیفون ۸ وارد بازار نماید تا بدین شکل، شانس خود را برای فروش بیشتر گلکسی نوت ۸ افزایش دهد.

گلکسی نوت ۸ به نمایشگر ۶٫۳ اینچی بدون حاشیه مجهز خواهد بود و شرکت سامسونگ، آن‎را به یک حسگر اثرانگشت در بدنه پشتی مجهز می‏‌کند؛ آن‎طور که ادعا می‎شود، طرح‎های شرکت سازنده برای ادغام حسگر اثرانگشت با نمایشگر به نتیجه مشخصی نرسیده و به دلیل ایجاد مشکل برای نمایشگر، شرکت سامسونگ از عرضه گلکسی نوت ۸ با سنسور اثرانگشت ادغام یافته، صرف‌نظر نموده است. بنابر گمانه‎زنی‌ها، گلکسی نوت ۸ اولین محصول مجهز به چیپ‎ست اسنپدراگون ۸۳۶ کوالکام است و البته نسخه جهانی آن به احتمال زیاد با تراشه اگزینوس ۸۸۹۵ راهی بازار می‎شود.

لازم به‌‏ذکر است که گلکسی نوت ۸ تنها محصول جدید سامسونگ از سری «گلکسی نوت» در سال جاری میلادی نخواهد بود و گلکسی نوت FE به عنوان مدل بازسازی شده فبلت پرچم‎دار ۲۰۱۶ سامسونگ با مشخصات‌فنی مشابه با گلکسی نوت ۷ وارد بازار می‎شود. در این مدل، تنها اندازه ظرفیت باتری از ۳۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت به ۳۲۰۰ میلی‎آمپر ساعت رسیده است و برخی نیز ادعا می‎کنند که گلکسی نوت FE از دستیار صوتی بیکسبی پشتیبانی خواهد نمود؛ به همین جهت، یک دکمه فیزیکی برای فعال شدن دستیار صوتی اختصاصی سامسونگ به بدنه آن اضافه می‎شود.

Call Now Button