آیا LG V30 در ایفا ۲۰۱۷ رونمایی می‌شود؟

اخبار جدید از معرفی وی ۳۰ در ماه سپتامبر و ایفا ۲۰۱۷ حکایت دارد؛ همان زمانی که نوت ۸ سامسونگ و آیفون ۸ اپل رونمایی می‌شود.

طبق اطلاعات به دست آمده از منابع آگاه گفته می‌شود نسل سوم سری وی ال جی، V30، قرار است در نمایشگاه ایفا برلین ۲۰۱۷ عرضه شود. به نظر می‌رسد این پرچمدار اندرویدی این بار در سه نسخه متفاوت عرضه خواهد شد و کمی بعد از ایفا که از اول سپتامبر آغاز به کار می‌کند، عرضه خواهد شد. با توجه به گوشی‌های قبلی این سری و زمان عرضه آنها، بعید نیست که نسل جدید این گوشی نیز در ماه اوت و در کنفرانس خبری ال جی پیش از شروع ایفا رونمایی شود و در این نمایشگاه در غرفه ال جی در دسترس کاربران قرار گیرد.

زمان عرضه این گوشی به بازار هنوز دقیق مشخص نیست اما برخی از عرضه زودهنگام در ماه اوت خبر داده بودند که با خبری که امروز منتشر شده تقریبا همخوانی دارد. سال گذشته وی ۲۰ در ماه سپتامبر معرفی شد و در ماه اکتبر راهی بازار شد. اگر امسال این گوشی با فاصله کمی از رونمایی اش روانه بازار شود باید در ماه سپتامبر منتظر ورودش به بازار باشیم؛ همان موقعی که نوت ۸ سامسونگ و آیفون ۸ اپل عرضه خواهد شد. به این ترتیب این گوشی رقیبی برای پرچمداران سامسونگ و اپل خواهد شد. اگرچه ال جی در میان برترین شرکت‌های تولیدکننده گوشی هوشمند قرار ندارد اما می‌تواند با گرفتن بخشی از سهم سامسونگ و اپل فروش بیشتری را بدست آورد.

بر اساس خبرهایی که قبلا در مورد نسل جدید وی ۳۰ شنیده بودیم این گوشی احتمالا با صفحه نمایشی با لبه‌هایی حتی کمتر از جی ۶ و پنل اولد عرضه می‌شود و از تراشه اسنپدراگون ۸۳۵، ۶ گیگابایت رم و حافظه داخلی ۳۲/۶۴/۱۲۸ بهره می‌برد. این احتمال وجود دارد که سه نسخه این گوشی تفاوت‌های دیگری به جز حافظه داخلی نیز داشته باشد. قیمت V30 از چیزی حدود ۷۰۰ دلار شروع می‌شود.

Call Now Button