پرفروش‌ترین گوشی وان پلاس در راه است: وان پلاس ۵

وان پلاس ۵ روز گذشته معرفی شده است اما استقبال از این گوشی به اندازه‌ای بوده مدیران شرکت از روند سریع فروش گوشی جدید خود خبر داده‌اند.

در حالی که هنوز یک روز هم از معرفی وان پلاس ۵ نگذشته است، کارل پای، یکی از موسسان وان پلاس در توییتی اعلام کرده است که وان پلاس ۵ سریع‌ترین روند فروش را در میان گوشی‌های این شرکت دارد.

اگرچه فروش رسمی این گوشی هنوز آغاز نشده است اما وان پلاس تعداد محدودی از این گوشی را در برخی فروشگاه‌های مجازی و فیزیکی به فروش رسانده و مردم نیز برای دریافت این گوشی صف کشیده‌اند.

اگر خبر مربوط به معرفی وان پلاس ۵ را دنبال کرده باشید می‌دانید که پیش‌فروش گوشی از طریق سایت وان پلاس آغاز شده و هر دو نسخه گوشی با ۶ یا ۸ گیگابایت رم برای خرید در دسترس هستند.

مطمئنا وان پلاس تعداد مشخصی گوشی برای پیش فروش در نظر گرفته و زمانی که عرضه رسمی گوشی آغاز شود گوشی‌های بیشتری در دسترس قرار خواهد گرفت.

احتمالا می‌دانید که وان پلاس ۵ از ۲۷ ژوئیه (یک هفته دیگر) رسما عرضه خواهد شد. این گوشی نسبت به نسل قبلی خود کمی گران‌تر شده و اکنون با قیمت ۴۸۰ دلار (برای نسخه ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و ۶ گیگابایت رم) و ۵۴۰ دلار(برای نسخه ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۸ گیگابایت رم) به فروش می‌رسد.

Call Now Button