دموی جیلبریک iOS 10.3.2 و بتای iOS 11 توسط تیم امنیتی KeenLab به صورت عمومی رونمایی شد!

بااینکه مدت بسیار کوتاهی از عرضه نسخه آزمایشی iOS 11 نگذشته؛ اما به‌تازگی گروه امنیتی بانام KeenLab دمویی از جیلبریک iOS 10.3.2 و iOS 11 را در برخی دیوایس‌های اپل منتشر کرده است. تصاویری که مشاهده می‌کنید صبح دیروز توسط Min Zheng که یکی از مهندسین صاحب‌نام امنیتی است در توییتر به اشتراک گذاشته‌شده است که جیلبریک iOS 11 Beta را نشان می‌دهد.

این تصاویر سه آیفون مختلف جیلبریک شده را نمایش می‌دهد. در این تصویر آیفون قرارگرفته در سمت چپ یک آیفون ۶ پلاس به همراه iOS 10.3.2 و آیفون ۷ در وسط تصویر به همراه iOS 11 Beta نمایش داده‌شده است. همچنین در سمت راست تصویر نیز یک آیفون مجهز به iOS 10.3.2 جیلبریک شده نمایش داده‌شده است.

 طبق تصاویری که منتشر شده است در هر سه دستگاه سیدیا دیده می‌شود.

به یاد داشته باشیم پس از کمک‌های «لوکا تودسکو» هکر نوجوانی که توانست با حمله به برخی ضعف‌های نرم‌افزاری و حفره‌های امنیتی، کنترل کامل آیفون ۷ را به دست گیرد، به جامعه‌ی جیلبریک و عرضه‌ی عمومی ابزار یالو برای جیلبریک iOS 10-10.2 تا به امروز انتشار جیلبریک به‌طور عمومی را شاهد نبوده‌ایم و به خاطرخواهیم سپرد که این تصاویر جدید اولین نشان از جیلبریک در iOS 11 به‌حساب می‌آید.

این خبر ازآن‌جهت هیجان‌انگیز است که تنها زمان بسیار کوتاهی از عرضه iOS 11 Beta می‌گذرد و نسخه نهایی iOS 11 نیز تا پاییز امسال رسماً معرفی می‌گردد اما بااین‌وجود جیلبریک نسخه جدید سیستم‌عامل اپل برای گوشی‌های هوشمند به‌سرعت در معرض نمایش عمومی قرارگرفته‌اند.

باید منظر ماند و دید آیا اپل می‌تواند در نسخه نهایی iOS 11 مانع جیلبریک آن شود؟

شما در این رابطه چه تصوری دارید؟ فکر می‌کنید اپل میتواند در فرصت باقی‌مانده این نقظه ضعف امنیتی را کشف و جلوی آن را ب

Call Now Button