گوشی LG V30 با بدنه‌ای شیشه‌ای و شارژ وایرلس

خبرهای جدید از پرچمدار ال جی، وی ۳۰، از عرضه گوشی با بدنه شیشه‌ای و پشتیبانی از شارژ وایرلس حکایت دارد.

طبق گزارشی که چند روز پیش منتشر شد، می‌دانیم که ال جی احتمالا نسل جدید گوشی‌های سری V خود را در ایفا ۲۰۱۷ برلین، که اواخر ماه اوت آغاز می‌شود، رونمایی می‌کند. اکنون اطلاعات جدیدی از این گوشی ال جی به دست آمده است.

به نقل از منابع آگاه گفته شده، ال جی وی ۳۰ از شارژ وایرلس پشتیبانی می‌کند و این امر بدین معنی است که بدنه پشت گوشی، برخلاف گوشی‌های قبلی سری وی ال جی، شیشه‌ای خواهد بود. از طرف دیگر می‌دانیم که جی ۶ این شرکت هم بدنه پشتی شیشه‌ای داشت و بعید نیست ال جی بخواهد راه مشابهی برای طراحی پرچمدارانش پیش بگیرد همانطور که سامسونگ در دو سال گذشته همین کار را برای پرچمداران سری نوت و اس کرده است.

ال جی وی ۳۰ همچون نسل قبلی‌اش دوربین دوگانه‌ای دارد اما مانند جی ۶، در مورد این گوشی نیز اطلاعات زیادی در دسترس نیست. با این حال احتمال می‌رود که ال جی در این گوشی باز هم از دو دوربین یکی معمولی و دیگری واید استفاده کند. به نظر می‌رسد سنسور اثر انگشت وی ۳۰ نیز بار دیگر در پشت گوشی جای می‌گیرد.

به هر حال فعلا باید منتظر اطلاعات بیشتری از این گوشی باشیم. با نزدیکتر شدن به زمان رونمایی گوشی حتما اطلاعات بیشتری از این گوشی فاش خواهد شد.

Call Now Button