برای خرید شیائومی Mi 6 دست نگه‎ دارید؛ عرضه مدل «پلاس» تا ماه آینده!

انتظار می‌رفت که شرکت شیائومی در مراسم رونمایی از گوشی‌های پرچم‎دار جدید خود از سری «Mi»، از شیائومی می ۶ به همراه مدل بزرگ‌تر آن یعنی Mi 6 Plus رونمایی نماید. با این وجود، این سازنده چینی تصمیم گرفت تا مدل پلاس را ارائه ندهد و یک گزارش جدید نیز، به عرضه احتمالی Mi 6 Plus تا ماه آینده اشاره دارد.

تصاویر مختلفی از نسخه «Plus» گوشی پرچم‌‏دار شرکت شیائومی به‎دست آمده است و حتی مدتی پیش، تصویری از یک لایه شیشه‎ای محافظ برای شیائومی می ۶ پلاس فاش شد که اندازه غیرمعمول آن‎را به نمایش گذاشته بود. تحلیل‌گر نا‌م‌آشنا، پن جیوتنگ به‎تازگی به عرضه این گوشی تا پیش از پایان سال جاری میلادی اشاره کرده است.

این تحلیل‌گر از طریق حساب‌کاربری خود در Weibo به سوالات مختلف کاربران پاسخ می‌دهد و زمانی‌که یک سوال از وی پیرامون احتمال عرضه شیائومی Mi 6 Plus در ماه جولای (ماه آینده میلادی) پرسیده شد، پن جیوتنگ به طور غیرمستقیم به عرضه این گوشی اشاره کرد.

وی به جای پاسخ مستقیم به سوال، لیستی از گوشی‌های پرچم‎دار را ارائه داد که در سال جاری میلادی وارد بازار نخواهد شد؛ در این میان، فبلت پرچم‌دار شرکت شیائومی یعنی Mi Note 3 که انتظار می‌رفت در اواسط تابستان به صورت رسمی معرفی شود، نیز دیده می‎شود.

به همراه این فبلت پرچم‎دار، نام گوشی‌های Oppo Find 9، Vivo XPlay 7 و Smartisan T3 نیز جلب‌توجه می‎کند. متأسفانه، پن جیوتنگ هم‎چنین اعلام کرده است که گوشی مفهومی Honor Magic 2 هوآوی در سال ۲۰۱۷ عرضه نخواهد شد و اگر منتظر رونمایی رسمی از آن هستید، باید احتمالاً تا سال آینده برای عرضه نسل جدید گوشی مفهومی ساب‎برند Honor هوآوی منتظر بمانید.

این موضوع بدین معنی است که برخلاف گمانه‎زنی‌های گذشته پیرامون عدم عرضه شیائومی Mi 6 Plus به بازار، شرکت سازنده در نهایت تصمیم گرفته است تا معرفی Mi Note 3 را به سال بعد موکول نماید و نسخه «پلاس» پرچم‎دار مقرون به صرفه ۲۰۱۷ خود را هرچه سریع‎تر در تابستان ارائه دهد.

پیرامون مشخصات سخت‎افزاری شیائومی Mi 6 Plus باید گفت که تفاوت چندانی میان این مدل و Mi 6 وجود ندارد و هر دو از تراشه اسنپدراگون ۸۳۵ کوالکام با پردازنده هشت هسته‎ای استفاده می‎کند. با این وجود، شرکت سازنده از نمایشگر ۵٫۷ اینچی برای مدل «پلاس» استفاده کرده است؛ البته علی‌رغم افزایش اندازه نمایشگر، رزولوشن آن مانند شیائومی Mi 6 فول اچ‎دی خواهد بود.

مدل «پلاس» شیائومی Mi 6 هم‎چنین از دوربین دوگانه استفاده می‌کند و یک باتری ۴۰۵۰ میلی‎آمپر ساعت نیز برای آن درنظر گرفته شده است. انتظار می‎رود که قیمت این نسخه نزدیک به ۴۳۸ دلار باشد. این در حالی است که شیائومی Mi 6 با قیمت ۳۷۶ دلار به فروش می‌‏رسد.

Call Now Button