احتمال عرضه گلکسی نوت ۷ ریفربیشد تا هفته آینده

مسئولین شرکت OnePlus در آستانه عرضه جهانی جدیدترین پرچم‌دارشان یک جلسه پرسش و پاسخ اینترنتی برگزار کردند و در آن به سوالات طرفداران پاسخ دادند.

پس از سرنوشت غم‌انگیز Galaxy Note 7، سامسونگ تصمیم گرفت نسخه بازبینی‌شده این گوشی را وارد بازار کند. احتمالا این گوشی تا هفته آینده معرفی و عرضه خواهد شد.

شایعه شده بود کمپانی سامسونگ قصد دارد نسخه بازبینی‌شده گلکسی نوت ۷ را در ماه ژوئیه رسما عرضه کند اما این غول تکنولوژی هیچ اعلامیه رسمی درباره این موضوع منتشر نکرد.

خبرگزاری‌های کره‌ای در ابتدای ماه جاری گزارش دادند احتمالا سامسونگ گوشی گلکسی نوت ۷ ریفربیشد (Note 7 FE) را در تاریخ ۷ ژوئیه (۱۶ تیر) رسما معرفی می‌کند. حالا وال‌استریت ژورنال با استناد به منبعی موثق ادعا کرده است که گوشی Note 7 FE در تاریخ مذکور وارد بازار می‌شود.

قرار است این گوشی تنها در کره جنوبی به فروش برسد و تعداد ۴۰۰۰۰۰ دستگاه از آن توسط ۳ اپراتور معروف این کشور ارائه شود. سامسونگ پیش‌تر اعلام کرده بود که تعداد بیشتری از این نسخه بازبینی‌شده را در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌دهد اما تقریبا ده روز پیش اعلام کرد که تنها ۴۰۰۰۰۰ نسخه از نوت ۷ ریفربیشد تولید می‌شود.

این غول تکنولوژی همچنین اعلام کرد که Note 7 FE را در آمریکا عرضه نمی‌کند ولی ممکن است آن را در برخی کشورهای دیگر به فروش برساند. در گزارش وال‌استریت ژورنال به این نکته اشاره‌ شده که سامسونگ معتقد است عرضه Note 7 FE هیچ تاثیری بر فروش گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس نخواهد گذاشت.

متاسفانه هنوز مشخص نیست که Note 7 FE قرار است چه زمانی وارد چه کشورهایی به‌جز کره جنوبی شود. همان‌طور که می‌دانید سامسونگ قصد دارد تا اواخر ماه اوت گوشی نوت ۸ را معرفی کند و به همین خاطر بسیاری از کارشناسان حدس می‌زنند که این غول تکنولوژی ممکن است تعداد کمی از دستگاه‌های Note 7 FE را در کشورهای دیگر عرضه کند.

فعلا خبر تازه یا رسمی درباره قیمت این نسخه منتشرنشده؛ اما در گزارش‌های قبلی اشاره‌شده بود که احتمالا Note 7 FE در کره جنوبی به قیمت ۷۰۰ دلار به فروش خواهد رسید.

Call Now Button