کانسپت نوکیا Vision 2018 با نمایشگر خمیده و بدنه مات

نوکیا قصد دارد به زودی یک اسمارت فون پرچم‌دار معرفی کند و تا قبل از معرفی رسمی آن، شایعات بسیار داغ خواهد بود. به تازگی رندرهایی از این پرچم‌دار توسط یک طراح منتشر شده است.

طراحی به نام Jonas Daehnert رندر تعدادی از کانسپت‌های خود را منتشر کرده که در میان آنها یک کانسپت به نام نوکیا Vision 2018 هم به چشم می‌خورد که به عقیده او گوشی پرچم‌دار نوکیا ممکن است چنین طرحی داشته باشد. از تصاویر موجود برای این کانسپت دیده می‌شود که این یک گوشی سطح بالا است که بدنه مشکی رنگ مات دارد و نمایشگر بسیار بزرگ آن در دو طرف خمیده است. این نمایشگر از نسبت ۱۶:۹ بهره می‌برد و حاشیه‌های آن در بالا و پایین بسیار کم است که در حاشیه‌ بالا دوربین سلفی و در حاشیه پایین اسپیکر استریو جای گرفته.

در پنل پشتی دوربین دوگانه را مشاهده می‌کنیم که به چینش آنها عمودی است و در زیر آنها هم فلاش LED دوگانه قرار گرفته است. نشانی از حسگر ضربان قلب در پنل پشتی دیده نمی‌شود و دو المان موجود در قاب پشت احتمالا به علامت برند نوکیا و کلید ری‌استارت تعلق دارد. به نظر می‌رسد این سیستم تصویر برداری از شایعات موجود پیرامون نوکیا ۹ نشات گرفته باشد. این شایعات به رونمایی از این گوشی پرچم‌دار در هفته‌های آتی توسط اچ‌ام‌دی گلوبال اشاره دارند. بر اساس تصاویر منتشر شده از این گوشی و اطلاعات ارائه شده توسط اینسایدرها، دوربین آن دوگانه است و با ۶ یا ۸ گیگابایت رم همراه خواهد شد. هر دو نسخه هم از پردازنده اسنپدراگون ۸۳۵ بهره می‌برند.

نوکیا پس از مدت‌ها به بازار بازگشت و کار خود را با معرفی چند اسمارت فون میان رده و گوشی اقتصادی ۳۳۱۰ آغاز کرد و اکنون نوبت به قدرت‌نمایی نوکیا با ارائه یک گوشی هوشمند فرا رسیده است.

Call Now Button