Galaxy Note 7 FE رسما معرفی شد

سامسونگ از نسخه ریفربیشد گلکسی نوت ۷ با نام گلکسی نوت ۷ فن ادیشن رونمایی کرد. مشخصات این گوشی مشابه نوت ۷ اصلی است و از ۱۶ تیر ماه در بازار عرضه می‎شود.

سامسونگ سرانجام نسخه ریفربیشد شده گلکسی نوت ۷ را، با نام Galaxy Note 7 FE یا Fan Edition، رسما معرفی کرد. این شرکت در اطلاعیه‌ای اعلام کرد گلکسی نوت ۷ ریفربیشد از تاریخ ۷ جولای آماده فروش می‎‏شود و کاربران می‌توانند آن را با قیمتی حدود ۶۱۰ دلار در کره جنوبی خریداری کنند.

قیمت تعیین شده برای Galaxy Note 7 Fan Edition تقریبا ۴۰ درصد ارزان‌تر از نوت ۷ اصلی است و فروشی ۴۰۰ هزار دستگاهی در کره جنوبی برای آن پیش‌بینی می‏شود.

طراحی گلکسی نوت ۷ اف ایی کاملا مشابه نوت ۷ سال گذشته است با این تفاوت که لوگو سامسونگ از جلو دستگاه حذف شده و نام Galaxy Note Fan Edition به پشت دستگاه اضافه شده است.

به جز کوچک‌تر شده باتری، سایر مشخصات فنی نوت ۷ فن ادیشن تفاوتی با نوت ۷ اصلی ندارد. این گوشی اکنون از باتری جدید ۳۲۰۰ میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد که تمام تست‌های ۸ مرحله‌ای سامسونگ را با موفقیت پشت سر گذاشته است و کاملا امن است. همچنین این گوشی با داشتن تاییدیه IP68 در برابر نفوذ آب و گردوغبار مقاوم است.

گلکسی اس ۷ ریفربیشد از ۱۶ تیر در رنگ‌های آبی، نقره‌ای، طلایی و سیاه در کره جنوبی عرضه می‏شود اما هنوز تاریخ ورود آن به بازار دیگر کشورها مشخص نشده است.

Call Now Button