معرفی گوشی ZTE V7 Plus با صفحه‌نمایش ۵٫۲ اینچی

ZTE روز گذشته نسخه Plus از گوشی Balde V7 را معرفی کرد. مشخصات فنی این گوشی چندان جدید و به‌روز نیست اما نسبت به نسخه اصلی‌اش ارتقا یافته است.

کمپانی ZTE روز گذشته گوشی هوشمند تازه‌ای به نام V7 Plus را در سری گوشی‌های Blade معرفی کرد؛ البته مشخصات فنی و کلیدی‌اش اصلا با تکنولوژی روز همراه نیست. برای مثال، سیستم‌عامل این گوشی اندروید مارشمالو ۶٫۰ است و به پردازنده ۸ هسته‌ای Mediatek MT6735 مجهز شده که سال ۲۰۱۵ برای گوشی‌های میان رده معرفی‌شده بود. گوشی Blade V7 Plus همچنین پنل صفحه‌نمایش ۵٫۲ اینچی S-IPS با رزولوشن ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰، ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی دارد. این ترکیب مشخصات را در گوشی‌های میان رده قدیمی‌تر هم دیده بودیم. افزوده شدن کلمه پلاس به این نسخه در مقابل V7 اصلی به معنی به‌روزرسانی نسخه قبلی و اضافه شدن حسگر اثرانگشت در پنل پشتی و همچنین باتری لیتیوم یونی بزرگ‌تر با ظرفیت ۲۵۴۰ میلی‌آمپر است. دوربین سلفی ۵ مگا پیکسلی در پنل جلو و دوربین اصلی با لنز ۱۳ مگا پیکسلی در پنل پشتی این گوشی تعبیه‌شده که از فوکوس خودکار و تشخیص فاز پشتیبانی کرده و یک فلش LED هم آن را همراهی می‌کند. این دوربین با کیفیت فول اچ‌دی تصاویر و ویدیو را ثبت می‌کند و احتمالا به‌تنهایی ابزار مناسبی برای عکاسی و فیلم‌برداری به شمار می‌رود.

حافظه داخلی این گوشی با کارت حافظه جانبی microSD تا ۱۲۸ گیگابایت ارتقا می‌یابد. CPU آن ۸ هسته‌ای Cortex-A53 با قدرت فرکانس ۱٫۳ گیگاهرتز است و به پردازنده گرافیکی Mali-T720 MP3 GPU مجهز شده. این گوشی از شبکه‌های ارتباطی Wi-Fi 802.11 b/g/n, HSDPA, HSUPA, EDGE، بلوتوث نسخه ۴ کم انرژی، رادیو اف‌ام، GPS, A-GPS و توانایی GLONASS برای استفاده در مسیریابی پشتیبانی می‌کند. لازم است به این نکته هم اشاره‌کنیم که سیستم‌عامل مارشمالو روی Blade V7 Plus هیچ تم و لایه اضافه‌ای ندارد و تنها نسخه اصلی آن روی گوشی مذکور نصب‌شده است. ابعاد این گوشی ۱۴۶ × ۷۲٫۵ × ۷٫۹۵ میلی‌متر است که شیک، امروزی و مناسب به نظر می‌رسد. V7 Plus به رنگ نقره‌ای و طلایی به‌زودی در کشورهای استرالیا و روسیه به فروش می‌رسد.

گوشی V7 Plus تازه‌ترین مدل از سری Blade است که کمپانی ZTE آن را پس از V7 و V7 Lite معرفی کرده. این کمپانی پیش‌تر دو گوشی V7 و V7 Lite را در خلال کنفرانس MWC 2016 معرفی کرده بود. ZTE اواخر سال ۲۰۱۶ همچنین گوشی Blade V8 را با دوربین دوگانه معرفی کرد و احتمالا تا آخر امسال هم از چند گوشی دیگر رونمایی می‌کند.

Call Now Button