فروش خوب گوشی‌ HTC U11، باعث افزایش درآمد اچ‌تی‎سی شده است

به‌نظر می‌رسد که تلاش شرکت اچ‌تی‌سی برای طراحی یک گوشی پرچم‎دار خاص، در نهایت نتیجه داده است و استقبال خوب کاربران از HTC U11، باعث شده تا درآمد شرکت اچ‎تی‎سی در ماه گذشته میلادی به‎طور قابل‌توجهی افزایش پیدا نماید.

HTC U11 به عنوان پرچم‎دار جدید شرکت اچ‌تی‌سی، با تغییرات قابل‌توجهی همراه بوده است و هم‎چنین، قابلیت مخصوص این گوشی یعنی فریم «حساس به فشار» باعث می‎شود تا این مدل از رقبای خود متمایز باشد. به لطف استقبال کاربران از گوشی پرچم‎دار جدید اچ‎تی‌سی، درآمد شرکت سازنده افزایش یافته است.

در ماه ژوئن در مقایسه با ماه گذشته، درآمد شرکت اچ‌تی‎سی با افزایش ۵۰ درصدی همراه بوده است و همین موضوع باعث شده تا این سازنده تایوانی، نزدیک به ۲۲۵٫۲ میلیون دلار درآمد داشته باشد. این مقدار، حتی از درآمد شرکت اچ‌تی‎سی در زمان عرضه پرچم‎دار ۲۰۱۶ خود یعنی HTC 10 در ماه می سال گذشته، بیشتر بوده است. در حقیقت، شرکت اچ‎تی‎سی به دلیل تغییرات و قابلیت‎های منحصر به فردی که برای گوشی پرچم‏دار HTC U11 درنظر گرفته، باعث شده است تا این گوشی، فروش بیشتری نسبت به نسل قبل یعنی HTC 10 داشته باشد؛ به این موارد، باید اضافه کرد که از زمان عرضه HTC U11 به بازار تنها یک ماه می‎گذرد.

شرکت اچ‌تی‎سی، میزان موجودی گوشی پرچم‎دار جدید خود را به‎طور قابل‌توجهی افزایش داده است تا بتواند تولید و تقاضا برای گوشی HTC U11 را به یک سطح برساند؛ علت این موضوع، افزایش تقاضای فصلی برای گوشی‎های شرکت HTC عنوان می‌شود. هم‎چنین، این سازنده تایوانی درنظر دارد تا گوشی پرچم‎دار ۲۰۱۷ خود را در بازارهای بیشتری، عرضه نماید و به همین جهت، باید هرچه سریع‌تر بازاریابی برای گوشی پرچم‎دار HTC U11 را آغاز کند. بازاریابی موفق، یکی از عوامل ایجاد انگیزه و علاقه در کاربران است و همین موضوع، می‌تواند فروش گوشی پرچم‎دار HTC U11 را بیش از گذشته افزایش دهد.

فروش شرکت تایوانی اچ‌تی‌سی، تنها به گوشی‌های هوشمند محدود نمی‎شود و البته در میان گوشی‌های هوشمند این شرکت نیز، مد‎ل متفاوتی وجود دارد. هم‎چنین، این سازنده با شرکت گوگل برای تولید گوشی‌های پیکسل ۲ و پیکسل ۲ XL همکاری خواهد داشت؛ البته در برخی از شایعات، اشاره شده است که امسال، یک شرکت دیگر نیز به جمع‎ تولیدکنندگان گوشی‎های پیکسل اضافه می‎شود.

علاوه‎براین، قابلیت Edge Sense (فریم حساس به فشار) گوشی HTC U11، در انحصار محصولات رده‎بالای شرکت اچ‌تی‌سی باقی نخواهد ماند و اگر شایعات صحت داشته باشد، این سازنده تایوانی به دنبال عرضه مدل ارزان‎قیمت‎تر گوشی پرچم‎دار U11 خود با فریم حساس به فشار است.

همان‎طور که گفته شد، شرکت اچ‎تی‎سی تنها در بازار گوشی‌های هوشمند حضور ندارد؛ این سازنده، هم‎چنین هدست‌های VR توسعه می‎دهد و فروش آن‎ها قابل قبول است. حتی اچ‌تی‎سی درنظر دارد تا یک هدست مستقل واقعیت‌ مجازی را با پشتیبانی از Daydream وارد بازار نماید.

در حالت کلی، به‎نظر می‌رسد که طلسم فروش ضعیف محصولات اچ‌تی‌سی شکسته شده است و این سازنده، تلاش می‌کند تا هرچه سریع‎تر وضعیت نابه‌سامان خود را بهبود دهد.

Call Now Button