پرچم‌دار جدید شیائومی هفته آینده معرفی می‌شود؛ منتظر Mi 6 Plus باشیم؟

شیائومی امروز تیزری منتشر کرده که در آن خبر از معرفی پرچم‌دار جدیدش در تاریخ ۱۱ جولای می‌دهد.

شیائومی امروز در وب‌سایت چینی Weibo تیزری برای پرچم‌دار اندرویدی آینده‌اش پخش کرد که به احتمال فراوان قرار است هفته آینده رونمایی شود. این تیزر ۱۳ ثانیه‌ای تنها شامل تعدادی کلمه و جمله بوده و این سوال را برای کاربران مطرح می‌کرده «دوست دارید یک گوشی‌ هوشمند بی‌نقص چه ویژگی‌هایی داشته باشد». این تیزر در ادامه تعدادی از جواب‌های محتمل را به نمایش در می‌آورده است که به نظر می‌رسد همه آن‌ها ویژگی‌هایی باشد که پرچم‌دار آینده این شرکت دارد.

بر اساس این تیزر محصول رده‌بالای آینده‌ی غول چینی پردازنده‌ای از سری ۸۰۰ اسنپدراگون دارد. در حال حاضر آخرین نسل این سری اسنپدراگون ۸۳۵ است. البته شایعه شده که کوالکام در حال کار بر روی اسنپدراگون ۸۳۶ نیز هست و ممکن است پرچم‌دار بعدی شیائومی به این پردازنده مجهز باشد. در این ویدیو به قابلیت‌های دیگری نیز اشاره شده از جمله: باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع، رم DDR4، حافظه داخلی از نوع UFS و صفحه نمایش بزرگ. بر اساس این تیزر بدنه محصول مرموز جدید شیائومی، حداقل بخشی از آن، با شیشه ۳D پوشانده شده و دوربین اصلی آن ۲۲ مگاپیکسلی با قابلیت فیلم‌برداری و عکس‌برداری ۴K است.

سایر ویژگی‌های ذکر شده در ویدیو به این شرح است: درگاه اینفرارد، پشتیبانی از NFC، پشتیبانی از اتصال ۴G و درگاه USB Type-C. این ویدیو با نمایش تاریخی به پایان می‌رسد که احتمالا قرار است در آن روز است محصول جدید شیائومی رونمایی شود: ۱۱ جولای (۲۰ تیر). احتمال دارد شیائومی طی هفته آینده و پیش از معرفی رسمی پرچم‌دارش یک یا چند تیزر دیگر نیز در این زمینه منتشر کند.

بر اساس اطلاعاتی که در این تیزر منتشر شده گمانه‌زنی می‌شود گوشی مورد بحث Mi 6 Plus باشد؛ نسخه بزرگ‌تر Mi 6 که در ابتدا قرار بود همزمان با این گوشی معرفی شود. با این حال چنین اتفاقی نیفتاد و پس از آن تحلیل‌گران حدس زدند که شیائومی تمرکزش را بر روی سایر محصولاتش گذاشته و دیگر قصد معرفی Mi 6 Plus را ندارد. در هر صورت باید تا هفته آینده صبر کنیم تا ببینیم پرچم‌دار بعدی شیائومی چه خواهد بود.

Call Now Button