Galaxy J7 2017 و J7 Pro وارد بازار شدند (قیمت و مشخصات)

دو میان‌رده‌ جدید دیگر سامسونگ از سری J به تازگی وارد بازار کشورمان شده است. در ادامه می‌توانید از قیمت و مشخصات این دو گوشی مطلع شوید.

همان طور که می‌دانید سامسونگ هفدهم خرداد ماه امسال به صورت رسمی از نسخه ۲۰۱۷ سه گوشی محبوب سری J شامل J3, J5 و J7 پرده‌برداری کرد. پس از ورود (Galaxy J5 (2017 در تاریخ ۱۱ تیر اکنون شاهد ورود دو برادر بزرگ‌تر این گوشی یعنی Galaxy J7 2017 و J7 Pro به بازار کشورمان هستیم.  گوشی‌های سری J  به دلیل قیمت مناسبی که داشتند طی چند سال اخیر یکی از پر فروش‌ترین گوشی‌های میان‌رده سامسونگ بودند. این بار نیز سامسونگ به نسل سوم این گوشی سر و سامان داده و ظاهری جدید به آن بخشیده است که احتمالا همانند دو نسل پیشین با فروش و استقبال خوبی مواجه شود. بی‌شک لقب یکی از زیباترین گوشی‌های میان‌رده ۲۰۱۷ را می‌توان به گلکسی جی ۷ (۲۰۱۷) و جی ۷ پرو داد.

صفحه‌نمایش گلکسی جی ۷ (۲۰۱۷) و جی ۷ پرو حدود ۷۳ درصد قاب جلویی گوشی را به خود اختصاص داده است. نسبت به مشخصات سخت‌افزاری، این دو گوشی عملکرد نرم و روانی دارند. حاشیه سمت چپ و راست صفحه‌نمایش این گوشی به قدری نازک است که هنگام دست گرفتن این گویا حس می‌کنید فقط نمایشگر را در دستان خود دارید. گلکسی جی ۷ (۲۰۱۷) طراحی ساده‌تر و زیبایی نسبت به نسل گذشته دارد و دل هر خریداری را در نگاه اول می‌رباید. گلکسی جی ۷ پرو نسبت به جی ۷ (۲۰۱۷) از یک گیگابایت رم بیشتر بهره می‌برد و حافظه‌داخلی آن ۶۴ گیگابایت است.

#مشاورخرید: گلکسی جی ۷ (۲۰۱۷) و جی ۷ پرو به تازگی وارد بازار کشورمان شده‌اند و به دلیل موجودی کم با قیمت نسبتا بالایی به فروش می‌رسند و هر دو فعلا فاقد گارانتی و پشتیبانی رسمی هستند. اگر قصد خرید (Galaxy J7 (2017 یا Galaxy J7 Pro را دارید به شما پیشنهاد می‌کنیم فعلا صبر کنید تا قیمتشان در بازار کشورمان به ثبات برسد و از گارانتی و پشتیبانی آن محروم نشوید.

مقایسه و قیمت (Galaxy J7 (2017 و Galaxy J7 Pro 

گوشی Galaxy J7 Pro (Galaxy J7 (2017
وزن ۱۸۱ گرم
ابعاد طول: ۱۵۲.۴ میلی‌متر
عرض: ۷۴.۷ میلی‌متر
ضخامت: ۷.۹ میلی‌متر
طول: ۱۵۲.۵ میلی‌متر
عرض: ۷۴.۸ میلی‌متر
ضخامت: ۸.۰ میلی‌متر
صفحه‌نمایش ۵.۵ اینچ
Super AMOLED Full HD
۵.۵ اینچ
Super AMOLED Full HD
نسبت اندازه صفحه‌نمایش به بدنه ۷۳.۳ درصد ۷۳.۱ درصد
سیستم‌عامل اندروید ۷.۰ اندروید ۷.۱
پردازنده Exynos 7870 Octa
۸ هسته ۱.۶ گیگاهرتزی
Exynos 7870 Octa
۸ هسته ۱.۶ گیگاهرتزی
حافظه‌داخلی ۶۴ گیگابایت ۱۶/۳۲ گیگابایت (نسخه جهانی: ۱۶GB)
رم ۳ گیگابایت ۳ گیگابایت
دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسل ۱۳ مگاپیکسل
دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسل ۱۳ مگاپیکسل
رادیو FM ندارد دارد
درگاه  microUSB + OTG microUSB
باتری ۳،۶۰۰ میلی‌آمپر (غیر قابل تعویض توسط کاربر) ۳،۶۰۰ میلی‌آمپر (غیر قابل تعویض توسط کاربر)
قابلیت شارژ سریع دارد دارد
استاندارد Wi-Fi Wi-Fi 802.11 a/b/g/n Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac
تنوع رنگی مشکی – طلایی مشکی – طلایی – صورتی – آبی
قیمت بدون گارانتی   ۱,۱۵۰,۰۰۰ (تومان) ۱,۱۱۰,۰۰۰ (تومان)
Call Now Button