گوشی بدون حاشیه هوآوی با نام آنر نوت ۹ در راه است

اخیراً تحیل‌گر چینی معروف، پن‌ جیوتانگ (Pan Jiutang) اعلام کرده بود که شرکت هوآوی، گوشی‌های هوشمندی را با نمایشگر بدون حاشیه در نیمه دوم سال جاری میلادی به بازار عرضه می‎‌کند. با این‌حال، به‎نظر می‌رسد که اولین گوشی بدون حاشیه این سازنده با برند «آنر» وارد بازار خواهد شد.

به‌تازگی، تصویری از گوشی بدون حاشیه جدیدی منتشر شده است که لوگوی ساب‌برند «آنر» در پایین نمایشگر جلب‌توجه می‌کند. براساس اطلاعات به‎دست آمده، تصویر فاش شده مربوط به گوشی آنر نوت ۹ است. با توجه به این تصاویر، گوشی جدید هوآوی از یک نمایشگر تقریباً بدون حاشیه استفاده می‎‌کند؛ حاشیه‌های بالا و پایین صفحه‌نمایش در مقایسه با محصولات پیشین این سازنده چینی، کم‏تر شده است و تقریباً هیچ حاشیه‌ای در اطراف نمایشگر وجود ندارد.

دکمه‌های افزایش و کاهش صدا به همراه دکمه پاور مانند محصولات پیشین هوآوی، در لبه راست گوشی آنر نوت ۹ قرار خواهد داشت. البته در این تصاویر، خبری از جای‌گیری سنسور تشخیص اثرانگشت در جلوی گوشی نیست.

علاوه‎براین، آنر نوت ۹ به یک صفحه‌نمایش بزرگ مجهز شده است که شیشه محافظ ۲٫۵ بعدی، روی آن قرار دارد؛ به عبارت دیگر، در لبه‌های صفحه‌نمایش شاهد انحنای خفیفی هستیم که به جذاب‌تر شدن این فبلت غول‌آسا کمک می‌کند. با توجه به اینکه آنر نوت ۸ با یک نمایشگر ۶٫۶ اینچی راهی بازار شده است، چندان بعید نخواهد بود که نسخه جدیدتر آن یعنی آنر نوت ۹ از یک صفحه‎نمایش ۶٫۶ اینچی استفاده نماید؛ با این‎حال و با توجه به افزایش اندازه نمایشگر، ممکن است هوآوی یک صفحه‎نمایش با رزولوشن ۲K را در آنر نوت ۹ به‌کار بگیرد.

چیپ‎ست Kirin 960 با پردازنده هشت هسته‌ای، شش گیگابایت رم، ۶۴ گیگابایت حافظه و یک باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‎آمپر ساعت، از دیگر مشخصاتی است که برای گوشی Honor Note 9 انتظار داریم. لازم به‎ذکر است که آنر نوت ۹، به احتمال زیاد پیش از هوآوی میت ۱۰ معرفی خواهد شد.

نسل قبل یعنی آنر نوت ۸ در آگوست (نیمه مرداد) معرفی شد و امکان دارد که نسخه جدیدتر آن با نام آنر نوت ۹ نیز تا پیش از پایان تابستان معرفی و عرضه شود. با توجه به اینکه خبر عرضه آنر نوت ۹ با نمایشگر بدون حاشیه به صورت رسمی تایید نشده است، باید به گمانه‌‏زنی‌های موجود پیرامون آن با دیده شک و تردید نگریست.

Call Now Button