زمان عرضه گوشی نوکیا ۸ مشخص شد؛ به‌زودی منتظر پرچم‌دار جدید نوکیا باشید!

در برخی از شایعات، به گوشی پرچم‎دار جدید نوکیا با نام «نوکیا ۸» اشاره می‌شود و گمانه‎زنی‎های دیگر از عرضه این گوشی با نام نوکیا ۹ حکایت دارد. با این وجود، جدیدترین گمانه‌زنی‌ها از عرضه نوکیا ۸ در ۳۱ جولای (۹ مرداد ماه) حکایت دارد. هم‌چنین، اطلاعات منتشر شده از یک خرده‎فروش ناشناس، نشان می‎دهد که این گوشی پرچم‎دار نزدیک به ۵۸۹ یورو (۶۷۵  دلار) قیمت خواهد داشت.

اطلاعات تازه منتشر شده در رابطه با گوشی جدید نوکیا، از یک محصول با شماره مدل TA-1004 به‎دست آمده است؛ این مدل، مدتی پیش در FCC رویت شد و هم‎چنین، نوکیا TA-1004 در آزمون AnTuTu و Geekbench فاش شده است. نتایج به‌دست آمده، نشان می‌دهد که گوشی پرچم‎دار نوکیا ۸ در مدل‌های مختلفی با چهار و هشت گیگابایت رم عرضه خواهد شد؛ با این وجود، اطلاعات جدید از عرضه نوکیا ۸ با چهار گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه حکایت دارد. گفته می‎شود که این مدل، نسخه پایه پرچم‏دار جدید نوکیا خواهد بود؛ البته، به‎نظر می‌رسد که نسخه فوق در ابتدا، عرضه می‌شود و ممکن است پس از مدتی، سایر مدل‎های نوکیا ۸ به صورت رسمی در دسترس قرار بگیرد.

آن‎طور که پیداست، پرچم‎دار جدید نوکیا ۸ در چهار رنگ در دسترس قرار خواهد گرفت؛ این چهار رنگ، عبارت است از آبی، نقره‎ای، آبی/ طلایی و مسی/طلایی. نوکیا ۸ هم‎چنین به چیپ‎ست اسنپدراگون ۸۳۵ کوالکام مجهز شده است که از پردازنده هشت هسته‎ای استفاده می‌کند و واحد پردازشگر گرافیکی آدرنو ۵۴۰ به آن قدرت می‎دهد. اسنپدراگون ۸۳۵، تراشه پرچم‎دار کوالکام برای سال ۲۰۱۷ است و انتظار می‌رود که محصولات بیشتری تا پایان سال با این چیپ‌ست رده‌بالا عرضه شود.

نوکیا ۸ از یک نمایشگر ۵٫۳ اینچی با رزولوشن Quad HD استفاده می‎کند؛ هرچند، به‌نظر می‎رسد که صفحه‎نمایش مورد استفاده در پرچم‏دار جدید نوکیا بدون حاشیه نخواهد بود. مدتی پیش، تصاویری از این گوشی در داخل یک کیس فاش شد؛ با توجه به این تصاویر، نوکیا ۸ مانند سایر محصولات این سازنده فنلاندی حاشیه دارد و علت آن، جای‌گیری سنسور تشخیص اثرانگشت در پایین نمایشگر است.

تنها دو هفته دیگر تا معرفی نوکیا ۸، باقی مانده است؛ به همین جهت، به‌زودی به تمامی گمانه‎زنی‌ها پیرامون پرچم‎دار جدید نوکیا خاتمه داده خواهد شد. البته، توجه داشته باشید که این شایعات به صورت رسمی تایید نشده است.

Call Now Button