قاب تولید شده برای ال‌جی V30 طراحی این گوشی را نشان می‌دهد

به لطف تولید کنندکان لوازم جانبی مدتی است که پیش از معرفی رسمی پرچم‌داران کمپانی‌های بزرگ، با طراحی و ظاهر آن‌ها آشنا می‌شویم. روز گذشته از گلکسی نوت ۸ خبر دار شدیم و امروز نوبت به ال‌جی V30 است.

خرده فروشی آنلاین لوازم جانبی MobileFun در ماه گذشته ظاهر احتمالی گلکسی نوت ۸ را به ما نشان داد و حالا نوبت به پرچم‌دار جدید ال‌جی، V30 رسیده است.

این وب‌سایت پیش فروش کیس‌های تولید شده برای V30 را آغاز کرده است. اولین مورد Clear Rearth Ringke Fusion LG V30 case است که ظاهری شفاف دارد و به لطف این شفافیت می‌توان خود گوشی را هم به وضوح مشاهده کرد و قیمت آن ۱۹.۴۹ دلار است. قاب دیگر Black Rearth Ringke Onyx LG V30 Tough vase است که تقریبا با همان قیمت عرضه شده اما ظاهر تیره و سخت دارد. طبق این رندرها، در قسمت پشتی دستگاه دوربین دوگانه به صورت افقی قرار دارد و در زیر آن سنسور اسکن اثر انگشت دیده می‌شود. این طراحی تا حدودی مشابه با طراحی V20 و G6 است.
پرچم‌دار جدید ال‌جی در روز ۳۱ اوت یا ۹ شهریور در برلین و اندکی قبل از شروع رویداد IFA 2017 معرفی خواهد شد. انتظار می‌رود ال‌جی در V30 از پنل OLED و سازگاری با شارژ بی‌سیم بهره بگیرد. بر اساس شایعاتی که تا کنون منتشر شده، نسخه ۶۴ گیگابایتی این گوشی در حدود ۶۹۹ دلار قیمت دارد.

Call Now Button