سیاست جدید موتورولا: کاهش ظرفیت باتری برای کاهش ضخامت

موتورولا بار دیگر در گوشی‌ سال ۲۰۱۷ خود قصد دارد با کاهش ظرفیت باتری، ضخامت گوشی خود را کاهش دهد.

هفته آینده در روز ۲۵ ژوئیه لنوو و موتورولا آخرین پرچم‌دار خود را معرفی خواهندکرد. پیش از این رندرهای مختلفی از این گوشی که Moto Z2 Force نام دارد، منتشر شده‌بود اما امروز اطلاعات جدیدی از آن به بیرون درز پیدا کرد.

گوشی جدید موتورولا در آمریکا قرار است با مشخصات ۴ گیگابایت رم، ۶۴ گیگابایت حافظه‌داخلی با پشتیبانی از کارت حافظه‌ عرضه شود؛ در حالی که احتمالا در چین مقدار رم و حافظه‌داخلی به ترتیب ۶ و ۱۲۸ گیگابایت خواهدبود.

گوشی Moto Z2 Force قرار است حدود ۱ میلیمتر از نسل قبلی خود باریکتر باشد و علت آن قرارگیری باتری باظرفیت ۲۷۳۰ میلی‌آمپر به‌جای ۳۵۰۰ میلی‌آمپر است. این یعنی ۲۲ درصد کاهش ظرفیت باتری نسبت به گوشی Moto Z Force در سال گذشته! چندی پیش همین اتفاق برای Z2 Play افتاد و موتورولا با کاهش ظرفیت باتری آن، ضخامت گوشی را کاهش داد.

بجز باتری، Moto Z2 Force از همه نظر برتر از Z Force خواهد بود. استفاده از پردازشگر کوالکوم اسنپ‌دراگون ۸۳۵ به‌جای ۸۲۰ باعث افزایش چشمگیر سرعت این گوشی خواهدشد. همچنین باید به دوربین اصلی دوگانه ۱۲ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی، نمایشگر ضدضربه ۵.۵ اینچی و QHD نیز اشاره کرد. اطلاع دقیقی از قیمت این گوشی در دسترس نیست، اما به‌نظر می‌رسد مشابه نسل قبلی خود، حدود ۷۰۰ دلار باشد.

Call Now Button