Empror Edition؛ نسخه رده‌بالای گلکسی نوت ۸ با هشت گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه

براساس یک گزارش جدید، شرکت سامسونگ نسخه قدرت گلکسی نوت ۸ را با هشت گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت عرضه خواهد کرد. این مدل، احتمالاً در کره جنوبی عرضه می‌شود و به صورت محدود در دسترس قرار خواهد گرفت.

شرکت سامسونگ، سابقه خوبی در عرضه «نسخه‎ مخصوص» گوشی‌های هوشمند خود در بازار کره جنوبی دارد؛ از گلکسی اس ۵ پلاس بگیرید تا فبلت جدید سامسونگ یعنی گلکسی نوت FE که در واقع، نسخه بازسازی شده گلکسی نوت ۷ است. به همین جهت، یک گزارش تأیید می‌کند که نسخه مخصوص گلکسی نوت ۸ نیز وارد بازار خواهد شد و احتمالاً به بازار کره جنوبی محدود خواهد بود.

امپرر ادیشن (Empror Edition) نسخه مخصوص گلکسی نوت ۸ خواهد بود که تفاوت‌های چشمگیری با نسخه «عادی» گلکسی نوت ۸ دارد. نسخه «استاندارد» این مدل با شش گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد اما نسخه مخصوص گلکسی نوت ۸ نیز، به هشت گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است.

عرضه مدل Empror Edition گلکسی نوت ۸ در بازار کره جنوبی و یا حتی چین، غیرممکن به‌نظر نمی‌رسد؛ البته، اگر شرکت سامسونگ تمایلی به عرضه این مدل داشته باشد. مدتی پیش، شرکت سامسونگ از نسخه قدرت‎مند گلکسی اس ۸ پلاس رونمایی کرد که به شش گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است؛ این در حالی است که مدل پایه آن با چهار گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی وارد بازار شده بود.

در حال‌حاضر، مشخص نیست که نسخه «قدرت‌مند» گلکسی نوت ۸ با چه قیمتی وارد بازار کره جنوبی عرضه می‌شود؛ در صورت تمایل برای عرضه مدل Empror Edition گلکسی نوت ۸، قیمت این گوشی به‎طور قابل‌توجهی بالاتر خواهد بود. گلکسی اس ۸ پلاس با شش گیگابایت رم، بیشتر از ۱۰۰۰ دلار قیمت داشت؛ در حالی‎که مدل پایه آن با چهار گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه، تنها ۸۵۰ دلار قیمت دارد.

Call Now Button