مشخصات گلکسی اس ۸ اکتیو فاش شد؛ پرچم‌دار سامسونگ با نمایشگر نشکن

به‏‌تازگی، اسلایدهای مربوط به گلکسی اس ۸ اکتیو (نسخه جان‌سخت گلکسی اس ۸) فاش شده و هم‌چنین، اوان بلس رندری را از گوشی اس ۸ اکتیو منتشر کرده است که طراحی آن‎را به نمایش می‌گذارد.

گلکسی اس ۸ اکتیو، یکی از محصولاتی است که در شایعات اخیر در رابطه با آن، زیاد شنیده‌ایم. مدتی پیش، تصاویری از این مدل منتشر شد؛ پس از مدت کوتاهی نیز، ویدیویی از بررسی کوتاه این مدل ارائه شده بود و در نهایت، این مدل در بنچمارک‎های مختلف لیست شده است.

به‌تازگی نیز، تصاویری از چندین اسلاید مربوط به گلکسی اس ۸ اکتیو فاش شده است که مشخصات‎فنی آن‌را به نمایش می‌گذارد. بر همین اساس، نسخه جان‌سخت گلکسی اس ۸ به نمایشگر بدون حاشیه و کشیده ۵٫۸ اینچی مجهز شده است و مانند پرچم‎دار امسال سامسونگ، گوشه‌های صفحه‏نمایش دارای انحنا است؛ با این وجود، خبری از نمایشگر لبه منحنی در گلکسی اس ۸ اکتیو نخواهد بود چون در صورت استفاده از یک صفحه‌نمایش مانند گلکسی اس ۸، مقاومت این مدل پایین می‌آید. علاوه‎براین، در اسلایدها اعلام شده است که نمایشگر گلکسی اس ۸ اکتیو نشکن خواهد بود.

شاید یکی از مهم‌ترین تغییرات گلکسی اس ۸ اکتیو در مقایسه با گلکسی اس ۸، افزایش چشمگیر ظرفیت باتری باشد. این مدل، به یک باتری با ظرفیت ۴۰۰۰ میلی‎آمپر ساعت مجهز شده است؛ در حالی‌که گلکسی اس ۸ از یک باتری با ظرفیت ۳۰۰۰ میلی‎امپر ساعت استفاده می‏کند.

ابعاد گلکسی اس ۸ اکتیو نیز براساس تصاویر فاش شده از اسلایدهای رسمی این مدل، نشان از این موضوع دارد که این مدل در مقایسه با گلکسی اس ۸ ابعاد بیشتری دارد؛ به عبارت بهتر، اس۸ اکتیو عریض‌تر، کشیده‌تر و ضخیم‎تر از گوشی گلکسی اس ۸ خواهد بود. گلکسی اس ۸ اکتیو براساس اطلاعات فاش شده، ۲۰۶ گرم وزن دارد.

اس ۸ اکتیو به چیپ‌ست اسنپدراگون ۸۳۵ کوالکام با پردازنده هشت هسته‎ای مجهز شده است و از چهار گیگابایت رم استفاده می‌کند. این مدل، هم‎چنین به صورت پیش‌فرض از ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی برخوردار است که تفاوتی با اس ۸ یا اس ۸ پلاس ندارد.

سامسونگ، نسخه جان‎سخت گلکسی اس ۸ را با استاندارد نظامی MIL-STD-810G همراه کرده است و تصمیم دارد تا این گوشی را در دو رنگ خاکستری و طلایی عرضه کند. سیستم‎عامل اندروید نوقا ۷٫۰ نیز به صورت پیش‎فرض روی گوشی جدید سامسونگ نصب شده است. در اسلایدهای فاش شده، هم‌چنین اشاره می‌شود که گلکسی اس ۸ اکتیو از قابلیت شارژ بی‌سیم Qi پشتیبانی خواهد کرد.

گلکسی اس ۸ اکتیو با اینکه یک گوشی جان‌سخت است، اما از نظر مشخصات‌ سخت‌افزاری با گوشی‏های پرچم‎دار امسال رقابت می‏کند. همین موضوع باعث شده است تا اس ۸ اکتیو به دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی مجهز شود. در ادامه نیز، می‌توانید رندر به‎دست آمده از گلکسی اس ۸ اکتیو را مشاهده کنید:

سامسونگ در هفته جاری، گلکسی اس ۸ اکتیو را وارد بازار خواهد کرد. این مدل، احتمالاً در انحصار اپراتور AT&T در ایالات متحده، خواهد بود. قیمت گلکسی اس ۸ اکتیو، به‏‌زودی اعلام می‎شود.

Call Now Button