اولین تصویر رندر شده مطبوعاتی از پرچم‌دار تاشو سامسونگ را ببینید

شایعه‌ها حاکی از آن است که سامسونگ به زودی یک پرچم‌دار تاشو با دو صفحه‌نمایش معرفی می‌کند. این گوشی تازه هنوز نام تجاری مشخصی ندارد و احتمالا تنها در چین عرضه خواهد شد.

ظاهرا کمپانی سامسونگ قصد دارد پس از معرفی و عرضه دو پرچم‌دار Galaxy S8 و Galaxy S8 Plus، دو گوشی حرفه‌ای و پرچم‌دار دیگر هم در ۶ ماهه دوم سال ۲۰۱۷ معرفی کند. یکی از این گوشی‌ها Galaxy Note 8 است که انتظار می‌رود در تاریخ ۲۳ اوت (۱ شهریور) رسما رونمایی شود. گوشی دیگر را فعلا با شناسه SM-W2018 می‌شناسیم و احتمالا کمی زودتر از Note 8 و تنها ویژه بازار چین معرفی خواهد شد.

این گوشی که به دنبال SM-W2017 معرفی می‌شود، مانند آن به‌صورت تاشو طراحی شده است. هفته گذشته هم برخی جزئیات درباره مشخصات فنیSM-W2018 منتشر شد که ادعا می‌کرد این گوشی تاشو پرچم‌دار به پردازنده قدرتمند کوالکام اسنپ‌دراگون ۸۳۵ و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده و رم آن حداقل ۶ گیگابایت خواهد بود.

همچنین انتظار می‌رود که این گوشی تاشو دو صفحه‌نمایش ۴٫۲ اینچی با وضوح تصویر فول اچ‌دی (۱۰۸۰) داشته باشد و دوربین اصلی و سلفی‌اش هم به ترتیب ۱۲ و ۵ مگا پیکسلی باشند.

امروز اولین تصاویر رندر شده مطبوعاتی این گوشی منتشر شده و آن را در زوایای مختلفی به نمایش گذاشتند. گوشی سامسونگ SM-W2018 پیش‌تر ازTENAA (رگولاتوری چین) مجوز ساخت دریافت کرده بود و هنوز مشخص نیست که آیا این گوشی در سایر کشورهای جهان هم عرضه می‌شود یا خیر.

Call Now Button