قدرت گلکسی نوت ۸ در عکاسی، سروصدای زیادی به‌پا خواهد کرد

وب‌سایت هلندی Galaxy Club ادعا می‌کند که توانسته جزئیاتی را از دوربین دوگانه مورد استفاده در گلکسی نوت ۸ به‎دست آورد.

انتظار برای معرفی گلکسی نوت ۸ سامسونگ، تقریباً به پایان رسیده است و با اینکه اطلاعات زیادی از این مدل توسط شایعه‎پردازان به‎دست آمده، هم‌چنان شایعات مختلفی از گلکسی نوت ۸ منتشر می‌شود تا صبرمان را برای معرفی پرچم‎دار جدید سامسونگ در شهریور ماه لبریز نماید.

وب‌سایت هلندی Galaxy Club با بررسی‌هایی که در وب‌سایت مربوط به بخش «نیمه‌هادی» سامسونگ انجام داده است، ادعا می‌کند که توانسته تا جزئیاتی را از ماژول دوربین مورد استفاده در فبلت پرچم‎دار ۲۰۱۷ سامسونگ پیدا نماید. گلکسی نوت ۸ در بخش عکس‌برداری، احتمالاً عملکرد خیره‌کننده‎ای خواهد داشت زیرا از زوم اپتیکال ۳ برابری برخوردار شده است و از حالت HDR بهبودیافته نیز استفاده می‌کند.

شرکت سامسونگ در رابطه با دوربین گلکسی نوت ۸ جزئیات چندانی را ارائه نداده است و در حال‎حاضر، مشخص نیست که اطلاعات به‎دست آمده پیرامون این مدل تا چه اندازه صحت دارد. با این‏‌حال، وب‌سایت Galaxy Club مدعی است که گلکسی نوت ۸، علاوه‎بر زوم اپتیکال ۳ برابری، از حالت Refocus استفاده می‌‏کند که می‌تواند به صورت خودکار، عمق تصاویر را درک نماید. این حالت زمانی مفید واقع خواهد شد که به دنبال ثبت تصاویری با افکت بوکه باشید؛ بدین شکل، تفاوت سوژه از پس‌زمینه به خوبی تشخیص داده خواهد شد.

به‏‌نظر می‎رسد با برخورداری از فناوری تشخیص عمق سه‎بعدی، شما می‌توانید بخش‎های خاصی از یک تصویر را مات کنید و پرسپکتیو را در هنگام عکاسی تغییر دهید. علاوه‎براین، سامسونگ حالت خاصی را برای گلکسی نوت ۸ در نظر گرفته است که عملکرد دوربین را در محیط‌های کم‎نور به طور قابل‌توجهی افزایش خواهد داد.

در رابطه با این محصول، پیش‌تر اعلام شده است که گلکسی نوت ۸ به عنوان اولین گوشی سامسونگ از دوربین دوگانه برخوردار خواهد بود و این دوربین، ترکیبی از دو سنسور ۱۳ مگاپیکسلی مشابه است. با این‏حال، مدتی بعد رندرهایی از نوت ۸ به‎دست آمد که نشان می‌دهد سنسورهای دوربین اصلی با یک‌دیگر تفاوت خواهند داشت و کاملاً مشابه نیستند.

سامسونگ از گلکسی نوت ۸ در ۱ شهریور رونمایی خواهد کرد اما نباید انتظار داشته باشید که این مدل تا پیش از مهر ماه به صورت گسترده عرضه شود. براساس اعلام رسمی کوه دونگ‌جین، گلکسی نوت ۸ در دو مرحله وارد بازار خواهد شد؛ در مرحله اول، گلکسی نوت ۸ در شهریور ماه در ایالات متحده و کره جنوبی عرضه می‎شود و در مرحله دوم، سامسونگ فبلت پرچم‎دار جدیدش را به صورت گسترده در مهر ماه به فروش خواهد رساند. پیش‌بینی می‌شود که گلکسی نوت ۸ نزدیک به ۹۰۰ دلار قیمت داشته باشد.

Call Now Button