تصاویر Galaxy Note 8 را از تمام زوایا ببینید

ایوان بلس در جدیدترین افشاگری خود تصویری با کیفیت از گلکسی نوت ۸ را منتشر کرد که این پرچمدار را به همراه قلم از تمام زوایا نشان می‌دهد.

درحالی که کمتر از ۱ ماه به تاریخ رونمایی از گلکسی نوت ۸ باقی مانده‌ است لیکر معروف گوشی‌های هوشمند، ایوان بلس، تصویری باکیفیت از این پرچمدار را در توییتر خود منتشر کرده که طراحی دستگاه را از تمام زوایا نشان می‌دهد.

در این تصویر Galaxy Note 8 در دو رنگ طلایی و مشکلی همراه با S-Pen از جلو، عقب و کناره‌ها نمایش داده شده است و جزئیات زیادی در آن مشخص است.

مهمترین موردی که در این تصویر به چشم می‌آید نحوه قرار گیری دوربین دوگانه، اسکنر اثر انگشت و چراغ فلش دوربین است که چیدمان آنها با Galaxy S8 اندکی فرق دارد. همچنین انحنای لبه‌های گوشی اندکی کمتر و ظاهر دستگاه به مستطیل نزدیک‌تر شده است.

همانطور که می‌بینید تفاوت زیادی میان ظاهر Galaxy Note 8 و Galaxy S8+ وجود ندارد. نمایشگر گلکسی نوت ۸ نیز نسبت ۱۸٫۵ به ۹ برخوردار است اما اندازه آن با ۰٫۱ اینچ افزایش به ۶٫۳ اینچ رسیده است.

انتظار داریم سامسونگ گلکسی نوت ۸ را طی مراسمی در تاریخ ۱ شهریور در نیویورک معرفی کند و خیلی زود آن را به بازار بفرستد تا دست بالاتر را نسبت به آیفون ۸ اپل داشته باشد.

Call Now Button