معرفی میت ۱۰ در اواخر مهر با قیمت ۱۱۰۰ دلار

به‌تازگی، قیمت و زمان عرضه فبلت پرچم‌دار میت ۱۰ هوآوی به‎دست آمده است که از عرضه یکی از گران‌قیمت‎ترین محصولات این سازنده در اواخر مهر خبر می‌دهد.

پس از رونمایی از گوشی پرچم‎دار پی ۱۰ در اوایل سال و معرفی گوشی رده‌بالای Honor 9 در ماه ژوئن، اکنون تمامی چشم‌ها روی فبلت میت جدید شرکت هوآوی دوخته شده است. ماه گذشته، گزارشی مبنی بر معرفی فبلت میت ۱۰ در ماه اکتبر منتشر شد و اکنون، زمان معرفی دقیق پرچم‏دار جدید شرکت هوآوی مشخص شده است. این سازنده چینی، میت ۱۰ را ۱۶ اکتبر (۲۴ مهر) معرفی خواهد کرد.

به‌‏نظر می‌رسد که شرکت هوآوی برای رونمایی از گوشی پرچم‎دار جدید خود، رویداد خبری را در شهر مونیخ برگزار خواهد کرد. هرچند، میت ۱۰ تنها سورپرایز شرکت هوآوی برای مهر ماه نیست؛ براساس اطلاعات به‎دست آمده، این سازنده چینی میت ۱۰ لایت را به همراه فبلت پرچم‎دار میت ۱۰ معرفی خواهد کرد. به همین جهت، انتظار می‎رود که در رویداد ۲۴ مهر ماه شرکت هوآوی، حداقل دو مدل از سری میت ۱۰ معرفی شود.

براساس آخرین گزارش‌ها پیرامون میت ۱۰، انتظار می‎رود که این محصول رده‌بالا با نمایشگر لبه‌ به لبه ۶ اینچی عرضه شود. رئیس بخش تجاری مشتریان هوآوی تأیید کرده است که میت ۱۰ از یک نمایشگر تمام صفحه استفاده خواهد کرد؛ به عبارت بهتر، حاشیه‎های اضافی اطراف نمایشگر حذف شده است. صفحه‎نمایش مورد استفاده در فبلت جدید هوآوی، احتمالاً توسط JDI ساخته خواهد شد و نسبت ابعاد آن ۱۸ به ۹ خواهد بود؛ در صورتی‌که این ادعا صحت داشته باشد، میت ۱۰ با یک صفحه‎‌نمایش با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۱۶۰ پیکسل عرضه می‎شود.

هم‏چنین، چیپ‎ست Kirin 970 به میت ۱۰ قدرت می‏‌دهد؛ این تراشه هشت هسته‎ای، بر مبنای لیتوگرافی ۱۰ نانومتری توسط TSMC به تولید خواهد رسید و البته توسط HiSilicon توسعه یافته است. پیش‌بینی می‎شود تراشه مذکور در ماه سپتامبر به صورت انبوه، به تولید برسد.

با وجود تغییرات احتمالی و هم‏چنین، گمانه‌‏زنی‌هایی مبنی بر عرضه میت ۱۰ با چهار دوربین، انتظار می‌رود که فبلت پرچم‎دار میت ۱۰ هوآوی با برچسب قیمتی ۱۱۰۰ دلار عرضه شود. پیرامون نسخه لایت میت ۱۰ نیز، عنوان شده است که این مدل نزدیک به ۵۵۶ دلار قیمت دارد.

علاوه‏بر قابلیت‏‌های فوق که احتمالاً برای میت ۱۰ درنظر گرفته می‌شود، مدتی پیش این سازنده از معرفی محصول مبتنی بر هوش مصنوعی خبر داده است و انتظار می‌رود که شرکت هوآوی روی طراحی و توسعه دستیار دیجیتالی مانند الکسا آمازون یا گوگل اسیستنت مشغول به کار شده باشد.

توجه داشته باشید که مشخصات میت ۱۰ هنوز به صورت رسمی تأیید نشده است و تنها می‌دانیم که یک مدل از فبلت پرچم‏دار جدید هوآوی با نمایشگر بدون حاشیه راهی بازار خواهد شد. به همین جهت، بهتر است مدتی را به منظور معرفی رسمی میت ۱۰ منتظر بمانیم.

Call Now Button