رندر رسمی ال‌جی وی ۳۰، پیش از معرفی رسمی منتشر شد

به‌تازگی، رندر رسمی گوشی ال‌جی وی ۳۰ به‎دست آمده است و طراحی گوشی پرچم‎دار جدید شرکت ال‌جی در این رندر به نمایش گذاشته می‌شود. با توجه به رندر فاش شده، ال‌جی وی ۳۰ فاقد حاشیه است و طراحی مشابه با گلکسی اس ۸ دارد.

 

گوشی پرچم‎دار جدید شرکت ال‌جی که با نام LG V30 شناخته می‌شود، برای معرفی در ۳۱ اوت (۹ شهریور) درنظر گرفته شده است و این مدل، یک روز مانده به نمایشگاه IFA برلین معرفی می‎شود. گمانه‎زنی‌های مختلفی از گوشی LG V30 منتشر شده و طرح‌‏های شماتیک مختلفی نیز از این مدل به‌‏دست آمده است.

به‎تازگی، رندر رسمی جدیدی از گوشی ال‎جی V30 منتشر شده است که پنل جلوی گوشی پرچم‎دار جدید این سازنده را به نمایش می‌گذارد. همان‌طور که مشاهده می‌شود، نمایشگر ال‏جی V30 به گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس بسیار شباهت خواهد داشت و حاشیه‎های بسیار کمی در اطراف نمایشگر وجود دارد. علاوه‎براین، خبری از لوگوی شرکت ال‏جی در پنل جلوی گوشی الجی V30 مانند ال‌جی جی ۶ نیست. رندر به‎دست آمده، هم‎چنین به ۳۱ اوت (۹ شهریور) اشاره دارد که زمان معرفی LG V30 را تأیید می‌کند.

هیچ خبری از دکمه فیزیکی در پنل جلوی گوشی نیست و به همین جهت، سنسور تشخیص اثرانگشت به بدنه پشتی منتقل شده است. هم‌چنین ال‏جی V30 مانند گلکسی اس ۸ یا گلکسی اس ۸ پلاس، از دکمه‎های نرم‌افزاری استفاده می‎کند. رندر منتشر شده، هم‎چنین حاکی از این موضوع است که ال‏جی V30 مانند محصولات پیشین شرکت ال‎جی، از دو دکمه مجزا برای تنظیم بلندی صدا استفاده می‏کند. سنسور تشخیص اثرانگشت که در بدنه پشتی جای گرفته است، برای روشن شدن گوشی نیز مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

در پایین نیز، رندر ال‎جی V30، گلکسی اس ۸ و ال‌جی جی ۶  را در کنار یک‎دیگر قرار گرفته است که ابعاد تقریبی پرچم‎دار جدید ال‏جی را ارائه می‎دهد. ال‎جی V30 از گلکسی اس ۸ پلاس، کوچک‎تر خواهد بود؛ با این‏‌حال، کمی عریض‌تر از گوشی ال‏جی جی ۶ است.

در رابطه با نمایشگر مورد استفاده در ال‌جی جی ۶، شرکت سازنده تأیید کرده است پرچم‌دار جدید این شرکت از یک نمایشگر ۶ اینچی با پنل P-OLED استفاده خواهد کرد. رندر تازه منتشر شده با تصویر رسمی ال‌جی از پرچم‎دار جدید خود، مطابقت دارد. در بدنه پشتی ال‎جی V30 نیز، دوربین دوگانه با چینش افقی جای گرفته است و سنسور تشخیص اثرانگشت با طراحی دایره‌ای شکل در زیر آن قرار دارد.

ال‏جی V30 با شش گیگابایت رم، نسخه ارتقا یافته چیپ مبدل دیجیتال به آنالوگ چهارگانه یا Quad-Dac و سیستم‎عامل اندروید O عرضه خواهد شد. هم‎چنین، این مدل از بدنه‏ شیشه‌‏ای استفاده خواهد کرد و در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم است. انتظار می‎رود که در تمامی مدل‌‏های عرضه شده از ال‏‌جی V30، امکان استفاده از شارژ بی‌‏سیم وجود داشته باشد.

Call Now Button