عرضه فبلت بدون حاشیه Honor Note 9 با چیپ‏‌ست Kirin 670

فبلت پرچم‌دار آنر نوت ۹، سوژه شایعات زیادی پیش از معرفی رسمی بوده است و یک شایعه جدید، به عرضه این مدل با تراشه HiSilicon Kirin 670 اشاره می‌‏کند.

شایعات موجود مبنی بر عرضه فبلت Honor Note 9 با چیپ‎ست Kirin 670، در تضاد با گمانه‌زنی‌های گذشته است که از عرضه این فبلت رده‎بالا با نسخه جدید تراشه Kirin 960، یعنی Kirin 965 حکایت دارد. چیپ‏‌ست مذکور، بر مبنای لیتوگرافی ۱۲ نانومتر توسعه خواهد یافته و حداقل چهار هسته پردازشی Cortex A53 با فرکانس ۲ گیگاهرتز به آن قدرت می‏‌دهد. واحد پردازشگر گرافیکی (GPU) درنظر گرفته شده برای تراشه Kirin 670 هوآوی، Mali G72 MP4 است. اطلاعات بیشتری در رابطه با تراشه جدید در دسترس نیست و در حال‎حاضر، مشخص نشده است که این سازنده چینی چه زمانی از چیپ‎ست جدید خود رونمایی خواهد کرد.

Honor Note 9، سوژه شایعه‌پردازان از ماه مارس بوده است؛ در آن زمان، تصویری از بدنه پشتی یک فبلت منتشر شد و گمان می‌رفت این تصاویر فبلت Honor Note 9 را به نمایش می‌گذارد. در این تصاویر، دوربین دوگانه در بالای بدنه پشتی جای گرفته بود و سنسور اثرانگشت نیز مانند سایر محصولات هوآوی در بدنه پشتی قرار داشت.

براساس گمانه‌‏زنی‏‌ها، فبلت Honor Note 9 به نمایشگری بدون حاشیه مجهز شده است؛ بدین جهت، حاشیه‎های بسیار کمی در لبه‏‌های نمایشگر وجود دارد و حاشیه‎های بالای و پایین نمایشگر تا جای امکان کاهش یافته است. مشخصات‎فنی Honor Note 9 به عرضه آن با نمایشگر ۶٫۶ اینچی Quad HD با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل، شش گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی از نوع فلش اشاره دارد. هرچند، ممکن است هوآوی مانند سایر گوشی‏‌های رده‎بالای خود، کانفیگ‎های مختلفی از Honor Note 9 را ارائه دهد که احتمالاً فضای رم یا حافظه داخلی بیشتری داشته باشد؛ هرچند، قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود.

براساس شایعات، Honor Note 9 به دوربین دوگانه ۱۲ یا ۱۳ مگاپیکسلی مجهز شده است و از یک شاتر ۸ مگاپیکسلی در حاشیه بالای نمایشگر برای عکاسی سلفی استفاده می‌کند. یک باتری با ظرفیت ۴۶۰۰ یا ۵۱۰۰ میلی‌آمپر ساعت، انرژی لازم برای نمایشگر و پردازنده فبلت انر نوت ۹ را تأمین خواهد کرد.

انتظار داریم هوآوی، فبلت Honor Note 9 را با سیستم‎عامل اندروید نوقا ۷٫۱٫۱ و پوسته EMUI UI ارائه دهد؛ احتمالاً در اوایل سال آینده، این فبلت مانند دیگر پرچم‌داران هوآوی به اندروید O (نام این نسخه هنوز مشخص نیست) آپدیت خواهد شد. هنوز زمان مشخصی برای معرفی Honor Note 9 اعلام نشده است اما برخی ادعا می‌کنند این فبلت تا پایان ماه جاری معرفی می‌شود؛ هرچند، معرفی فبلت Honor Note 9 در نمایشگاه IFA برلین، محتمل‌تر خواهد بود. این مدل به احتمال زیاد تا ماه اکتبر وارد بازار می‌شود.

Call Now Button