یوتیوب هم به جمع پیام‌رسان‌ها پیوست

کاربران موبایلی یوتیوب حالا می‌توانند درون برنامه ویدیوها را با دوستانشان به اشتراک بگذارند و با آن‌ها به شکل مستقیم صحبت کنند

گوگل به تازگی اعلام کرده‌ بود که یوتیوب قابلیت جدیدی از پیام‌رسانی درون برنامه را ارائه می‌دهد تا کاربران بتوانند داخل برنامه با یکدیگر چت کنند و ویدئوها را به اشتراک بگذارند. این قابلیت که پیش از این به طور آزمایشی برای کاربران کانادایی فعال بود، از امروز برای تمامی کاربران موبایلی یوتیوب در دسترس است.

حالا می‌توانید همان‌طور که زیر ویدئوهای به اشتراک گذاشته نظر می‌دادید، در رابطه با این ویدئوها با دیگر کاربران چت کنید و آن‌ها را به یک مکالمه دعوت کنید.

تمام ویدئوهایی که به اشتراک می‌گذارید در یک تب جدید، گروه‌بندی می‌شود تا به راحتی بتوانید ویدئوهایی که دوستان‌تان به تازگی به اشتراک گذاشته‌اند ببینید. هم‌چنین می‌توانید یک گروه مکالمه‌ای ایجاد کنید و با این گروه ویدئوهای مورد علاقه‌تان را به اشتراک بگذارید.

توجه داشته باشید که این ویژگی فقط در اپلیکیشن‌های موبایلی در دسترس است. شما می‌توانید از طریق دکمه‌ی YouTube’s share و انتخاب لیست مخاطبین تلفن خود به آن دسترسی داشته باشید. راه دیگر استفاده از این قابلیت این است که یک لینک مستقیم به اشتراک بگذارید و دوستان‌تان را برای چت کردن در مورد ویدئو اضافه کنید.

Call Now Button