به‌روزرسانی نرم‌افزاری U11 منتشر شد؛ ارتقا به بلوتوث نسخه ۵ و فیلم‌بردای ۶۰ فریم در ثانیه

به‌روزرسانی نرم‌افزاری تازه سرانجام برای HTC U11 منتشر شد. کمپانی HTC پیش از این وعده داده بود که بلوتوث این گوشی را ارتقا می‌دهد اما زمان دقیق آن را اعلام نکرده بود.

مدتی پیش شایعه شده بود که HTC قصد دارد بلوتوث گوشی U11، تازه‌ترین پرچم‌دارش را با به‌روزرسانی نرم‌افزاری به نسخه ۵٫۰ ارتقا دهد. چند روز پیش هم گزارشی منتشر شد که ادعا می‌کرد دوربین گوشی مذکور به زودی قادر خواهد بود با سرعت ۶۰ فریم در ثانیه، فیلم‌برداری کند. امروز اخبار تازه‌ای درباره این گوشی منتشر شده که تمام دارندگان U11 را خوشحال می‌کند. کمپانی تایوانی HTC اعلام کرده که به‌روزرسانی جدید برای U11 منتشر شد. این به‌روزرسانی قرار است ویژگی‌هایی به U11 اضافه کند که در زمان معرفی و عرضه وجود نداشته‌اند. بهبود وضعیت فیلم‌برداری و ارتقای ویژگی ارتباطی از این قبیل هستند.

کمپانی HTC امروز اعلام کرد که سفت‌افزار جدیدی برای پرچم‌دار تازه‌اش منتشر کرده که به‌زودی به تمام این دستگاه‌ها در سرتاسر جهان خواهد رسید. لاگ تغییرات در وب‌سایت رسمی این کمپانی نشان می‌دهد که دارندگان HTC U11 حالا قادر خواهند بود ویدیوهای ۱۰۸۰ را با سرعت ۶۰ فریم در ثانیه هم ضبط کنند.

علاوه بر این، نسخه بلوتوث گوشی هم  به  ۵٫۰ ارتقا می‌یابد و کاربران آن زین پس شاهد دامنه ارتباطی وسیع‌تر، مصرف باتری کم‌تر و پهنای باند بیشتر برای ارسال داده‌ها خواهند بود.

HTC پیش از این وعده داده بود که ویژگی‌های فشاری کنار بدنه (Squeeze) را هم افزایش می‌دهد اما در این نسخه از به‌روزرسانی، خبری از بهبود یا افزوده شدن ویژگی‌های تازه به این قابلیت نیست. این به‌روزرسانی همچنین بسته امنیتی ماه اوت را با خود به همرا دارد و پایداری نرم‌افزاری HTC U11را هم بهبود می‌بخشد.

Call Now Button